User is goed bezig!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
User post zich suf in dit nieuws item over DrinkOrDie. Een paar licht interessante opmerkingen één inizchtvolle en in de van zijn reacties rest valt hij op redelijk agressieve toon andere reagerende users aan met oneliners. Mag wel even in de gaten gehouden worden IMO.

Voorbeelden:
1
2
3
4
5 Niks mis met deze reactie IMO.
6
7
8
9

Niet dat de user gelijk doorgezaagd dient te worden, maar alleen deze reacties maken het al noodzakelijk om de draad een beetje in de gaten te houden. Al was het alleen al om het onderwerp waar sowieso al heel veel op gereageerd wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 06-10-2002 12:51 . Reden: typ-o-negative ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

ben er al een keer doorgeworsteld ;) ik kijk aan het eind van mijn ronde nog wel ff

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hmm, die user ben ik al vaak tegengekomen. En hij valt niet op qua informatieve posts, nee, hij gaat vaak offtopic en weet het altijd voor elkaar te krijgen om een troll met een bloemetje te brengen. :{

In ieder geval ga ik die draad nog even langs. :)

Edit:
Deze reaktie wist bij mij een glimlach los te maken, niet gek voor een kromme vergelijking. :P
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=616403

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa... hij is wat cynisch met zijn opmerkingen... Helaas kan ik er soms nog wel inkomen, gezien het gehalte van de postings die gedaan worden... Ik kan er meestal nog wel om lachen ook... Maar misschien komt dat omdat bepaalde frustraties al wat langer van me afgegooid heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Flamebaits. :?

Lees deze reaktie door van snok en daarna de twee reakties van Pinobot, 1 en 2.
Dit heeft verdacht veel weg van het op de man spelen, ik vind die reakties van Pinobot wat dat betreft maar triest. :{

Deze mag ook de haringkelders in.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 06 oktober 2002 @ 13:21:
Flamebaits. :?

Lees deze reaktie door van snok en daarna de twee reakties van Pinobot, 1 en 2.
Dit heeft verdacht veel weg van het op de man spelen, ik vind die reakties van Pinobot wat dat betreft maar triest. :{

Deze mag ook de haringkelders in.
Die 2 reacties van Pinobot vind ik ook inderdaad gewoon een flamebait, ik gooi er een -1 tegenaan. Bij op de man spelen zit je bij mij erg snel aan een flamebait, een beetje respect moet je maar hebben...

En die andere: sja...
Heeft T.net weer een advertentie gezet met daarin:
Gevraagd: Irritant ventje m/v
:?

;)
Pagina: 1