Toon posts:

popup window op voorgrond houden

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enige tijd geleden deze vraag al een keer gesteld

"Ik heb een popup window gemaakt en die wil ik op de voorgrond houden, ook als de hoofdpagina verandert. Hoe kan ik dit doen ?

en kreeg dit antwoord:

<body onblur="window.focus()">

en ook nog dit antwoord:

"Zoek maar naar onblur en focus in een javascript reference guide.
Daar staan trouwens nog veel meer nuttige dingen in."

Ik heb dus gezocht en geprobeerd maar ik heb de juiste oplossing nog steeds niet gevonden. Met <body onblur="window.focus()"> in de HTML van de popup blijft de popup dus op de voorgrond staan maar ik kan op de hoofdpagina dan geen links aanklikken omdat die inactief staat (alleen de popup is actief, pas als ik deze sluit is de hoofdpagina weer actief maar dat wil dus niet). Wat ik dus wil is dat als ik op de hoofdpagina klik, deze actief wordt, en als ik daar op een link klik en de pagina dus verandert, dat de popup nog steeds op de voorgrond staat.

voorbeeld op www.zwaanstraat.tk

Graag geen slotje.....ik heb echt gezocht maar ik kan niet de goede oplossing vinden.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

http://msdn.microsoft.com...thods/showmodaldialog.asp

IE only maar enige manier die goed werkt.

Verwijderd

Volgens mij krijg je een Popup gewoon zichtbaar zodra hij geopend wordt. Je kan hem niet specifiek op de voorgrond zetten. Dat is per gebruiker verschillend!

• 2

2

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:17:
Volgens mij krijg je een Popup gewoon zichtbaar zodra hij geopend wordt. Je kan hem niet specifiek op de voorgrond zetten. Dat is per gebruiker verschillend!
aapje klik even op dat linkje van mij.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

onLoad="window.focus()" :?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zit er toevallig een chromeless window in die voorbeeldsite? Sloop die er dan maar gauw weer uit, want met IE6 SP1 blijft dat ding fullscreen...

Intentionally left blank

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Als je nu in een andere window klikt laat je pop-up dat niet toe, en veranderd hij de focus meteen weer naar zichzelf.

Dus wil je dat dat werkt, dat zal in de script eerst een seconde moeten laten wachten voordat hij weer zelf de focus neemt.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

chromeless window dan? Ik zal even een linkje goochelen...

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• 2

2

Ik zit op je pagina te kijken, maar volgens mij kun je wat jij wilt veel beter met een layer doen dan met een venstertje.

Verwijderd

Tja en als je het toch zo graag wilt, wat ik overigens niet snap omdat het werkwoord 'prutsen' momenteel door mijn hoofd spookt, kun je allicht iets doen met onblur() icm met setTimeout()?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27

Pelle

🚴‍♂️

Hartstikke fijn dat je nu geen slotje wilt, maar je krijgt 'm toch. Ik denk niet dat ik al kan zeggen dat ik heel erg tevreden ben je inzet hier op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.