Toon posts:

Kruitvat DVD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand enig idee welk merk DVD speler dit is en of ie knap sVCD's aankan?
99 euro is het laaste bedrag wat ik tot nu toe tegen ben gekomen.

Alvast bedankt.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je hebt ook een edit knop :)
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

ik zag hem ook staan, hij kan ook mp3 ed afspelen, vcd's lijkt me ook wel hoor? maar ik vroeg me af het wat is, het is zo'n onbekend merk...?

Chriet Titulaer is de man

Verwijderd

ik zou er nog ff over twijfelen:
- merk weet je neit dus kwaliteit ook niet
- hij heeft geen 5.1 geluid (élke dvd speler heeft dat) en dat wil je wel

kijk nog ff goed in de rondte voor €125 heb je een prima DVD speler merkloos met alle functies & regiovrij. De mijne was zelfs maar €105,- en ik heb ook 5.1, DD, dts e.d.d

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 12:19:

kijk nog ff goed in de rondte voor €125 heb je een prima DVD speler merkloos met alle functies & regiovrij. De mijne was zelfs maar €105,- en ik heb ook 5.1, DD, dts e.d.d
Wie wat waar dan voor 105 euro?

BTW deze DVD speler geeft ook gewoon 5.1 geluid als je hem aansluit op een versterker met 5.1 decoder d.m.v. de digitale uitgang.

Right?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2002 13:32 . Reden: uhm ]

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 12:19:

die van de kruidvat heeft ook dd/dts dmv een optische uitgang.
maar kijk je een filmpje en hecht je niet aan geluid op een cinema set, dan zijn dit soort dvd spelertjes voldoende. als de filmpies gewoon vloeiend lopen is dat voor de meeste wel voldoende. heb je 5 speakers staan met een dure amp zou ik iets beters kopen. ook als je een duur schermpie hebt zou ik eerder iets van een merk nemen.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 16:59

jasjenl

Liab A Tymo

offtopic:
Grappig trouwens dat Kruidvat zelf al rekening heeft gehouden met de voor de hand liggende spelfout 'Kruitvat', aangezien www.kruitvat.nl ipv www.kruidvat.nl ook werkt :)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Dnc1n schreef op 06 oktober 2002 @ 13:31:
[...]

die van de kruidvat heeft ook dd/dts dmv een optische uitgang.
maar kijk je een filmpje en hecht je niet aan geluid op een cinema set, dan zijn dit soort dvd spelertjes voldoende. als de filmpies gewoon vloeiend lopen is dat voor de meeste wel voldoende. heb je 5 speakers staan met een dure amp zou ik iets beters kopen. ook als je een duur schermpie hebt zou ik eerder iets van een merk nemen.
Als je geen dolby digital set hebt, kun je die 5.1 uitgang wel gebruiken

Als je een dolby digital set hebt, heb je genoeg aan een digitale uitgang, en heb je die 5.1 uitgang niet nodig

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-03 21:19

Canon23

>>MY<< world

Ik heb hem en hij is wel ok :)
Me sony dvd speler geeft wat strakker beeld, maar tis neit veel slechter.
De mp3 functie werkt goed!

Merk = Slimline :S

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Pagina: 1