Toon posts:

[Cs] Super lage FPS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst mijn Ram vervangen van 64 naar 256 Ram .. en nadat ik dit heb vervangen schokken al mijn spellen echt super erg .. ik geprobeerd me 3d kaart (tnt2 pro 16mb) opnieuw er in te zetten en de nieuwste driver (van nvidia) te downloaden .. maar dat helpt niets ... wel weet ik dat de 256 goed is want de kuren zijn weg die me computer eerst had ..
Eigenlijk is dit dus niet alleen voor Cs maar voor elke game maar Cs is makkelijk voorbeeld .. zo is me Fps in Cs bijv 15 tot 30 ... en echt zwaar irritant ... plz help.

Verwijderd

Welke windows versie?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:42
In z'n specs staat er dat hij Windows XP heeft :)

Verander je APG Aperture Size (zoiets, weet de precieze benaming niet meer) in je bios eens naar 128 MB. Want als het goed is staat die op 32 MB omdat je eerst 64 MB had.
En speel ook eens met je instellingen van je videokaart. Dus instellen dat je meer MB van je geheugen gebruikt en dat je altijd op 16 bit speelt enzo.

The devil is in the details.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 01:50

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik kom dinsdag toch bij jullie op het feestje, ik kijk er dan wel ff naar.

* Gutteguttegut dacht trouwens dat je een nieuwe video kaart ging kopen :?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Als je het kreeg bij het vervangen van het geheugen hoef je toch niet andere onderdelen te gaan checken?
Dat geheugen kan op zich wel goed zijn, maar in oudere computers veel geheugen zetten is een ander verhaal, al helpt een BIOS update dan meestal wel.

Verwijderd

Topicstarter
hm ja daarheb ik dus hulp mee, heb wel gehoord van BIOS update maar heb toch echt geen idee waar en hoe ik dat zou moeten doen ... help required :)

en de kaart is niet meer te krijgen bij 1to0 :( ga idd wel nog nieuwe kaart kopen maar moet nog ff goed kijken ..

En omdat ik er zeker van was dat me Ram wel ok is dacht ik dat het niet anders zou kunnen zijn dat me video kaart beetje naar ze grootje was .. i dunno :) moet toch alles proberen voordat je topic gaat openen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2002 19:31 ]

Verwijderd

mopheuz: niet meer doen he ;)
En allemaal ontopic blijven.
Pagina: 1