Toon posts:

mobile.msn.com, zijn er kosten aan verbonden???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb me net aangemeld bij http://nl-sms.mobile.msn.com/, het leek me wel cool dat mensen mij sms'jes kunnen sturen via messenger. Wat ik me nu afvraag, zijn hier kosten aan verbonden. Ik heb dat namelijk nergens zien staan, maar ik weet dat je bijv bij planet sms per ontvangen berichtje moet betalen. Is dat hier ook zo?? En zo ja, hoeveel?! Ik kan het namelijk nergens vinden, ook niet bij O2 (mijn provider)...

Alvast bedankt

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Gebruikersvoorwaarden
MSN-WEBSITE

GEBRUIKSVOORWAARDEN en KENNISGEVINGEN
Laatst bijgewerkt: januari 2002; OVEREENKOMST TUSSEN U EN MICROSOFT CORPORATION

Hoewel Microsoft geen kosten in rekening brengt voor de registratie en het gebruik van MSN Mobile-services, is het mogelijk dat uw mobiele telecom-aanbieder extra servicekosten in rekening brengt voor meldingen, tekstberichtenservices (waaronder het ontvangen/verzenden van expresberichten en e-mail), websurfen en andere services die gebruikmaken van inbeltijd en services voor draadloze gegevens. MSN Mobile levert voor uw gemak services en informatie over de geselecteerde mobiele telecom-aanbieders voor draadloze communicatie. We raden u aan bij uw mobiele telecom-aanbieder na te vragen of er eventueel extra kosten zijn verbonden aan het gebruik van de mobiele telefoon. Microsoft geeft geen aanbeveling voor de services van een bepaalde mobiele telecom-aanbieder. Alleen de mobiele telecom-aanbieder is verantwoordelijk voor services die aan u worden geleverd.

Meldingen voor e-mail en expresberichten die u ontvangt op uw telefoon kunnen tijdens de verzending via het Internet of door andere oorzaken worden vertraagd. Microsoft en haar leveranciers geven geen garantie op de nauwkeurigheid en tijdige bezorging van een e-mail- of expresberichtmelding. Raadpleeg de toepasselijke voorwaarden voor een specifieke MSN-website die zijn opgenomen in de Aanvullende Voorwaarden als u vragen hebt over e-mailberichten of meldingen.
Je moet het bij je provider navragen dus :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al zitten kijken bij o2, maar ik kan het niet vinden op hun site....

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Een telefoontje/briefje naar hun helpdesk kan wonderen doen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:45
grrr... ik wilde me dus ook aanmelden maar ja dat was dus al eens gebeurd (heb via een amerikaans adres alles door laten sturen naar genie en dan als sms...)....kan dat dus nu nergens aanpassen zo snel...

ff kijken hoe ik dat kan doen..

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

*schop*
heb precies dezelfde vraag, dus zal er nog maar eens tegenaan trappen. Heb je al naar o2 helpdesk gebeld?

Heb me ook net aangemeld voor msn mobile, en het werkt perfect met msn6 en o2 abo (berichtjes in 3 sec op je mob), maar net waarschuwde iemand mij dat het wel eens zou kunnen zijn dat je als ontvanger moet betalen voor de berichtjes. Aangezien ik geen beltegoed heb kan ik het zogauw ook niet checken, en ik wacht liever niet tot ik de rekening binnen krijg...
Pagina: 1