soundcard en printer in conflict?

Pagina: 1
Acties:

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 19:32
Ik heb sinds gisteren een HP Deskjet 5550 op de pc aangesloten. Drivers netjes geïnstalleerd en de printer werkt perfect. Maar toen ik de pc net weer aan had gezet hoorde ik geen vrolijk Windows geluidje, en toen ik Winamp wilde starten kreeg ik errors dat de DirectSound drivers niet goed waren enzo.

Dus ik trek de USB-kabel van de printer even los en reboot ik de pc, nu werkt het geluid wel.

Dus ik heb het idee dat mijn standaard Creative AudioPCI (ES1371,ES1373) (WDM) conficteert met mijn HP Deskjet 5550 printer.

Iemand enig idee wat hier mis zou kunnen zijn?
Als je meer info nodig hebt dan roep je het maar ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:17
Controleer de irq setting eens.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Zal wel aan je IRQ instellingen liggen. FF de boel switchen, ik hoor dit probleem weleens vaker b.v creativekaart met een pci 3Dkaart die dan een conflict krijgen.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 19:32
Nu werkt ie wel met printer erbij.
Dus ik denk dat het probleem opgelost is.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.