IK heb een moederbord liggen met daarop SCSI onboard. Nu heb ik op dit moment nog een 4.3 Gb IDE hard schijfje erin hangen, maar ik wil er graag een SCSI harde schijf in hangen. Nou zitten er op mijn mobo 2 aansluitingen, nl een 50 en een 68 pins. Ik ben er inmiddels achter dat de 68 pins het snelste is. Ik wil er gewoon een 9.1 Gb hard schijfje aanhangen en op de site van alternate staat een 9.1 GB schijfje van Quantum.
Deze schijf heeft echter een 80-pin Ultra 160 SCA aansluiting. Hoe krijg ik deze nou op mijn mobo vast? Moet dat door middel van een Adapter van SCA naar U2W??
Het gaat hier om een Gigabyte 686DLX moederbord met een adaptec 7880P controller onboard.
Oh en ik heb de search al gebruikt, maar niks nuttigs hierover kunnen vinden. Dit onderwerp zal vast meerder keren voorbij zijn gekomen, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Deze schijf heeft echter een 80-pin Ultra 160 SCA aansluiting. Hoe krijg ik deze nou op mijn mobo vast? Moet dat door middel van een Adapter van SCA naar U2W??
Het gaat hier om een Gigabyte 686DLX moederbord met een adaptec 7880P controller onboard.
Oh en ik heb de search al gebruikt, maar niks nuttigs hierover kunnen vinden. Dit onderwerp zal vast meerder keren voorbij zijn gekomen, maar ik heb het niet kunnen vinden.