verspringen van tabel

Pagina: 1
Acties:

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
ten eerste is dit geen poging om op trieste wijze meer bezoekers naar mijn pagina te krijgen, maar ik zit echt met een mini probleempje wat me maateloos irriteert.

Als je gaat naar: http://www.jochemdavids.nl/ zie je dat ik een tabel heb gemaakt, in een tabel. De buitenste tabel staat gewoon op 100% bij 100% zodat de tabel daarin in het middenstaat, ten alle tijde. Als je nu klikt op een van de vervolg onderwerpen, studie bijvoorbeeld verspringt de middelste tabel iets! Maar als je dan op de back-button van je browser klikt niet meer B) :? .

Probeer maar eens het volgende te doen als je op de site komt, klik op welkom, dan op F5, dan weer op welkom, etc. Dan zie je hoe vaag het is.

reacties graag! :P

Goochem

• Goochem
oh ja, kan ik die tabel niet op een andere manier dan dit centreren, heb het gevoel dat het daaraan ligt..

Goochem

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

even alle margins op 0 zetten..

Met CSS of gewoon

bottommargin=0 en rightmargin=0 nog even aan je body toevoegen :)

Verwijderd

Zet de TOPMARGIN en de LEFTMARGIN op 0 en maak van de marginwidth en height ook een 0.

Verwijderd

dit lijkt me een probleem dat heel mooi met frames op te lossen valt (1 van de weinige toepassingen waarin ik frames nut vind hebben)

• Goochem
alles staat al op 0... en het werkt! :D

[ Voor 0% gewijzigd door Goochem op 06-10-2002 13:36 . Reden: ut werkt ]

Goochem

Verwijderd

Goochem schreef op 06 oktober 2002 @ 13:29:
alles staat al op 0... en het werkt! :D
IDD! :9

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:25:
dit lijkt me een probleem dat heel mooi met frames op te lossen valt (1 van de weinige toepassingen waarin ik frames nut vind hebben)
nope, met een beetje creatief proggen kan je in dit geval frames omzeilen..gelukkig :)

www.jurgroessen.nl

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:19:
Zet de TOPMARGIN en de LEFTMARGIN op 0 en maak van de marginwidth en height ook een 0.

Als je even naar zn url had gekeken had je gezien dat die allemaal op 0 stonden ;)

hij was alleen right en bottom margins vergeten.

• Goochem
thnx Bosmonster :)

Goochem

Pagina: 1