Control Panel -> Add / Remove programs -> Windows Components ->Accesoires
Bij accesoires ->details en dan games uitvinken.
Btw. dit is windows XP, bij 2K kan het ook maar heet e.e.a. misschien net even anders.
Bij accesoires ->details en dan games uitvinken.
Btw. dit is windows XP, bij 2K kan het ook maar heet e.e.a. misschien net even anders.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Verwijderd
deze computer -> configuratie scherm -> software -> windows setup -> ontspanning
Daar de vinkjes verwijderen.
Daar de vinkjes verwijderen.
de omschrijving van wimmel is anders correct... net even gekeken..Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 10:59:
ow ja, ik werk trouwens met win2k... boven staande beschrijvingen geven helaas geen oplossing...
A wise man's life is based around fuck you
Wat ook helpt is als je alle onderdelen van software weergeeft, daarvoor kun je dezelfde tip gebruiken als voor het verwijderen van Messenger uit XP (zie FAQ ).
open %windir%\inf\sysoc.inf met notepad, en doe een search + replace en haal HIDE overal weg.
Nu zie je dat alle games volledig gelist staan.
open %windir%\inf\sysoc.inf met notepad, en doe een search + replace en haal HIDE overal weg.
Nu zie je dat alle games volledig gelist staan.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
DragonMX kun je misschien even duidelijker omschrijven tot hoever je wel komt?
Evt. een screenshotje kan ook verduidelijkend werken.
Evt. een screenshotje kan ook verduidelijkend werken.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
boekenkast >W > Windows for dummies
:-)
:-)
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Zou je dit soort replies voortaan voor je willen houden?
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
prettige middag nog.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1