Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
The devil is in the details.
Je kan ook ut opnieuw installeren want het bestandje staat in UT/System
als je het zou willen mailen, heel graagTwistedmark schreef op 06 oktober 2002 @ 10:00:
als je wil kan ik het bestand wel ff naar je mail sturen
Je kan ook ut opnieuw installeren want het bestandje staat in UT/System
want ik heb mijn UT cd laatst gevonden maar daar zat een kras op die je aan de bovenkant en de onderkant kon zien van zo'n 6 cm lang
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
De meeste errors zien er zo uit: http://forums.tactical-op...ment.php?s=&postid=541011
Dus het zal aan dingen die je gedaan hebt in Windows liggen denk ik
Je moet effe met google zoeken naar windows.dll. Er zijn een aantal sites waar je deze file kan downloaden. Even in de TO dir / windows dir plaatsen en voila, alles doet het weer.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
ik zal eens even gaan googlen dan
edit:
na wat googlen heb ik window.dll gedownload. die had ik in de TO dir gezet maar toen moest ie core.dll hebben, die heb ik ook gedownload, ook in TO dir gezet maar nu moet ie zlib.dll hebben maar die staat niet op die site
ik zit mezelf nu alleen af te vragen hoe al die .dll files weg kunnen zijn
Helpt dat niet? Dan TO én UT eraf en dan weer overnieuw installeren. En anders weet ik het ook niet
The devil is in the details.
ik denk ook dat het daar aan ligt, dat ik gewoon UT overnieuw moet installeren en dan misschien nog een x TO
ff UT cd van iemand lenen dan
alvast bedankt!
Alleen klote dat je UT niet meer hebt, probeer ergens TO retail te downen ofzo