Toon posts:

Na reboot USB dood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey, kan iemand mij ff helpen?, ik heb namelijk een USB probleem, want soms als ik reboot doet m'n muis het niet meer... het ligt niet aan hem want heb al een USB toetsenboard geprobeerd en die werkte ook niet...

net nog format gedaan met de hoop dat ie het dan zou doen, maar nee.....

weet ik iemand hoe ik dit kan oplossen?

(ik heb winXP en een Logitech iFeel Mouse)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Heej dat heb ik ook wel eens! Ik draai Windows 2000 en heb een Logitech Cordless Optical. Mijn oplossing: zet je pc nooit uit :+ (jah deze bak staat nou eenmaal echt 24/7 aan)

Helaas voel ik aan mijn water dat dit al veel vaker is langsgeweest op dit forum. Ik zou de search even gebruiken en de faq ff lezen.

Nog even iets: van mij krijg je vandaag de slechtste-topictitel-van-de-dag-nominatie :) "USB" is niet echt duidelijk. "[Win2K] Muis werkt niet na reboot" was duidelijker geweest toch? Alvast bedankt voor als je er voortaan aan denkt :)

Anyway, welkom op GoT :o

Verwijderd

Kun je weinig aan doen. Het enige wat helpt is om voor 20 euro een extra PCI USB kaart te kopen. Dan ben je van het probleem af.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 08:19:
Kun je weinig aan doen. Het enige wat helpt is om voor 20 euro een extra PCI USB kaart te kopen. Dan ben je van het probleem af.
En hoe komt dat? Helpt het ook als je een losse USB-hub koopt?

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ik heb nog wel een USB kaart boven liggen, pleur ik die er wel in dan:-)

thnx for the help guys!

wat wat topic betreft: jah i know, maar moest het er ff snel op pleuren:-)

zal de volgende keer duidelijker zijn:-)

Verwijderd

GerbenW schreef op 06 oktober 2002 @ 14:47:
[...]

En hoe komt dat? Helpt het ook als je een losse USB-hub koopt?
Nee, volgens mij help een hubje ook niet echt.

Ik ben het probleem wel eens vaker tegengekomen... een digitale camera die tijdens het kopieren uitvalt, een ADSL modem dat tijdens het internetten uitvalt en een optische muis die er ineens mee stopt.

Alle problemen opgelost door steeds zo'n USB kaartje te gebruiken.... ik denk dat de moederbord USB poorten net te weinig spanning/stroom leveren voor sommige apparaten.

• LopeZ
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Titelchange

Verwijderd

Het ligt aan de muis. Ik heb een logitech optical en heb soms ook hetzelfde probleem.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Tja wat bij mij dan altijd wel helpt is even de USB-stekker eruit trekken en er weer in doen. Dan reactiveert hij de muis-ontvanger weer. Als ik dan op het verbind-knopje druk werkt ie meestal wel weer! Maarja, het blijft vreemd :)
Pagina: 1