windows automatische afsluiten programma

Pagina: 1
Acties:

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 08:45

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Topicstarter
Hoi ,,

Ik ben dus opzoek naar een programma dat windows Auto afsluiten als je een bebaalt aantal min. heb aangeven van te voren... Hij is bv aan het downloaden en er staat over 3 uur is hij klaar dat je dan 3 uur in vult en dat hij dan over 3 uur uit gaat .... bestaat zoiets ? zoja waar te downloaden

Kittekat.net ....

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welke Windows versie?
Bij shutdown.exe (XP/2k o.a?) kan je gewoon een tijd aangeven dat ie gaat shutdownen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10-2025

Rickyboy

A.K.A. Lounger

dan moet je een download manager nemen waar die optie inzit.

Download Accelerator Plus 5.3 (DAP) kan het. dan moet je de scheduler aanzetten. (die zet je dan gewoon over 0 minuten beginnen ofzo) maar onder de scheduler zit de optie om pc af te laten sluiten als de download klaar is.

Ik weet niet of dit is wat je bedoeld...Maar deze manier werkt natuurlijk alleen maar als je het voor downloads gebruikt :p

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• Kittekat

Kittekat

Topicstarter
ah ok zal is kijken heb trouwens XP

Kittekat.net ....

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Offfff je leert delphi en schrijft een programmaatje die dat doet :+ Laat ik nou eens in een bui zijn dat ik dat wil leren hoe ik met delphi Windows afsluit :) Na een half uurtje was ie klaar! U kunt hem hier downen:

Zip-versie (203 kB)
Rar-versie (166 kB) rar roels

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pics/got/tech/2002-10/sluitaf.png

Omrekenen naar seconden doe je maar lekker zelf :P Oh enneh, let op het onderste vakje ;)

edit:
Ik heb em nog ff getest onder VMWare met Windows 98 en daar werkt ie niet. Als ie op het punt staat om af te sluiten krijg ik een venster met de vraag om het netwerkwachtwoord in te voeren :? Gelukkig heeft topicstarter gewoon NT :)

• Kittekat

Kittekat

Topicstarter
he man thx :D en ja klopt heb NT is teminsten stabiel

Kittekat.net ....

Pagina: 1