Kittekat.net ....
Welke Windows versie?
Bij shutdown.exe (XP/2k o.a?) kan je gewoon een tijd aangeven dat ie gaat shutdownen.
Bij shutdown.exe (XP/2k o.a?) kan je gewoon een tijd aangeven dat ie gaat shutdownen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
dan moet je een download manager nemen waar die optie inzit.
Download Accelerator Plus 5.3 (DAP) kan het. dan moet je de scheduler aanzetten. (die zet je dan gewoon over 0 minuten beginnen ofzo) maar onder de scheduler zit de optie om pc af te laten sluiten als de download klaar is.
Ik weet niet of dit is wat je bedoeld...Maar deze manier werkt natuurlijk alleen maar als je het voor downloads gebruikt
Download Accelerator Plus 5.3 (DAP) kan het. dan moet je de scheduler aanzetten. (die zet je dan gewoon over 0 minuten beginnen ofzo) maar onder de scheduler zit de optie om pc af te laten sluiten als de download klaar is.
Ik weet niet of dit is wat je bedoeld...Maar deze manier werkt natuurlijk alleen maar als je het voor downloads gebruikt
ah ok zal is kijken heb trouwens XP
Kittekat.net ....
Offfff je leert delphi en schrijft een programmaatje die dat doet
Laat ik nou eens in een bui zijn dat ik dat wil leren hoe ik met delphi Windows afsluit
Na een half uurtje was ie klaar! U kunt hem hier downen:
Zip-versie (203 kB)
Rar-versie (166 kB) rar roels

Omrekenen naar seconden doe je maar lekker zelf
Oh enneh, let op het onderste vakje 
Zip-versie (203 kB)
Rar-versie (166 kB) rar roels

Omrekenen naar seconden doe je maar lekker zelf
edit:
Ik heb em nog ff getest onder VMWare met Windows 98 en daar werkt ie niet. Als ie op het punt staat om af te sluiten krijg ik een venster met de vraag om het netwerkwachtwoord in te voeren
Gelukkig heeft topicstarter gewoon NT 
Ik heb em nog ff getest onder VMWare met Windows 98 en daar werkt ie niet. Als ie op het punt staat om af te sluiten krijg ik een venster met de vraag om het netwerkwachtwoord in te voeren
he man thx
en ja klopt heb NT is teminsten stabiel
Kittekat.net ....
Pagina: 1