[WIN-SFV] Leest geen .SFV meer

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 16:34

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Ik ga er van uit dat degen die dit leest het programma WIN-SFV32 v1.1a kent. En ook weet wat een SFV file is.
(SFV=Simple File Validator)

Waneer ik een SFV file laad, geeft het programma deze foutmelding:

"Unable to identify the type of the input file"

Ik heb al meerdere SFV files geprobeerd, en heb het programma nog eens opnieuw gedownload. Maar niks bleek te helpen.

Weet iemand hier een oplossing voor, of weet iemand of er ook andere programma`s zijn die files kunnen valideren dmv een SFV file?

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:06
Ik gebruik zelf QuickSFV. Lekker eenvoudig en klein.

• Phrenic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2025
Winsfv is gewoon brak. Veel sfv proggie's voegen ook extra regels toe zodat 't compatible met winsfv is. Maar als dit ontbreekt of als een sfv file er licht exotisch uit ziet, bijv. na een zip/sfv script rape, dan wil ie nog wel eens weigeren. De beste vind ik hksfv, die vind ik ook beter dan quicksfv. Check de big-o-software.com site maar voor alle handige opties.

Hang loose and let the funk ride...

Verwijderd

Om nog even wat toe te voegen over het 'beste' SFV check proggie:
FLASHSFV!

Dat ziet er gewoon zeer gelikt uit [imho dan ;)] en doet wat 'ie moet doen. Niet meer, niet minder. Plus dat 'ie - in tegenstelling tot winsfv- WEL zich laat associaten met .sfv files.

http://www.flashfxp.com/freeware.php

En dan 'FlashSFV'. Ja, het is van de makers van het alom bekende FlashFXP. Maar dit tooltje is nog eens freeware ook :D

Verwijderd

Nog effe een screenie:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vaagoh.for.president/flashsfv.gif
; Generated by WIN-SFV32 v1.01a on 2002-10-06 at 12:11.41
;
; 16174183 21:56.10 2002-08-25 a1-cabala-dark_blue.mp3
; 14888541 21:57.02 2002-08-25 b1-cabala-333.mp3
a1-cabala-dark_blue.mp3 364AAA5D
b1-cabala-333.mp3 AB37C116
En het gaat dan om de eerste regel. Komt die er niet in voor, dan zal het met WIN-SFV ook niet werken. Andere SFV checkers hebben daar over het algemeen geen last van.

• Phrenic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2025
komop zeg, zelfs quicksfv is nog beter dan flashsfv. Grootste nadeel van flashsfv is dat ie niet bijhoudt welke files die al gechecked heeft. Heb je dus 48 files en file 47 is corrupt en wil je die opnieuw checken (bijv. na een her-download) dan gaat flashsfv gewoon alle files weer checken terwijl ie met het checken van van die ene file zou kunnen volstaan.
Ten tweede heeft ie geen auto close na finished on 100% complete. En zo zijn er nog wel meer dingen niet handig aan flashsfv. Verder vind ik de gui er helemaal niet gelikt uitzien.
Ok files checken kan die, maar er zijn gewoon betere proggies.

Dus zelfs aan VaagOH zou ik aanraden hksfv eens te proberen.

hkSFV opties:
-One-click creation and checking of .SFV's and .MD5's
-Easy installation and automatic uninstallation. (leaves no trace in the registry, even goes one step further than most programs and restores previous file associations when you remove it)
-Flawless & smooth upgrading to new versions (simply install the new version)
-Database / cache of previously checked files
-Batch .SFV and .MD5 checking! - queue up and check many .SFV's and .MD5's in one pass, specify a directory and check all the .SFV's and .MD5's in that directory (including subdirectories, if you want)
-Automatically find renamed files while checking .SFV or .MD5
-Recursive directory support during creation and verification
-Enqueue .SFV's or .MD5's during file verification
-Supports creation of .bad and .missing files, or deleting failed files
-Handles .SFV and .MD5 files from any other program invisibly (including files created on *nix)
-Automatic association with .SFV files, and an option to fix file association when other programs steal it
-Drag and drop .SFV or .MD5 file or directory to create/check .SFV or .MD5
-Windows XP-style 32-bit icons
-Explorer Info Tooltip
-Shell extension allows you to select files in explorer to check, or to create an .SFV or .MD5 for (see image)
-Shell extension can be turned on and off
-Drag & Drop support
-File reformat options (case changes - lowercase or .SFV / .MD5 style)
Supports always-on-top window, or reusing one window (only one instance running at a time)
-Verify files in the background by placing hkSFV in the system tray
-Pause / Resume system to save your system resources and continue where you left off
-Standard and smaller view options by hiding comments pane
-Counts of missing / bad / good files while checking .SFV or .MD5
-Auto-close when finished
-Option to ignore ceratin file-types when creating .SFV or .MD5 files (like .nfo, .diz, or .m3u files)
-Customizable comments template (add your comments or txt/ascii/ansi art to the sfv files)
Statistics
-Multilingual support
-... and more ...
En vooral de optie find renamed files is erg handig, zijn er files gerenamed dan checkt ie de .sfv voor een match en hernoemt ie de file naar het origineel. Hoef je zelf niet te gaan renamen.
En verder ziet de gui er gewoon goed en overzichtelijk uit.

Hang loose and let the funk ride...

Verwijderd

Hey, dat proggie heb ik nog nooit gezien! Eens effe die huiskamer-SFV uitproberen :)

Thnx alvast!

[de topicstarter zal inmiddels al wel beantwoord zijn van zijn vraag :)]

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 16:34

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:36:

[de topicstarter zal inmiddels al wel beantwoord zijn van zijn vraag :) ]
ja echt wel :D bedankt iedereen!! ik ga hkSFV ff proberen :D

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welk programma nu het beste is om *.SFV na te kijken :?

Gebruik FlashFSV en QuickSFV

Vind alleen nadeel van QuickSFV dat, als je op een sfv-file klikt hij hem niet meteen begint na te kijken. Dan krijg je een error.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 01:06:
Kan iemand mij vertellen welk programma nu het beste is om *.SFV na te kijken :?

Gebruik FlashFSV en QuickSFV

Vind alleen nadeel van QuickSFV dat, als je op een sfv-file klikt hij hem niet meteen begint na te kijken. Dan krijg je een error.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
Beste Xenation,

Heel vervelend dat er een error voordoet als je een sfv wilt checken.... Maar om je hierbij te kunnen helpen zullen we wel moeten weten welke dit is.

Heb je al rondgekeken op de homepage hiervan ? Misschien ook al eens op Google of met de GoT search gezocht naar een oplossing? Welk besturingssysteem en versie van quicksfv gebruik je? Misschien is er wel een fix voor, of een geupdate versie. Wat ben je tegen gekomen en leverde niet het gewenste resultaat?

Zelf gebruik ik Total Commander. Vind het naast de vele andere functies die het heeft een erg prettig programma, ook voor dit doeleinde :)

Zou je ook Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door willen lezen? Het is namelijk niet de bedoeling om een oud topic omhoog te halen met een nieuwe vraag. In jouw geval over een ander programma. Daarom ga ik dit topic nu sluiten, om te voorkomen dat anderen op de vraag van topicstarter gaan reageren. Uiteraard staat het je vrij om met wat meer informatie een nieuw topic te openen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.