Ik wil graag door middel van deze topic de discussie opzetten over de voordelen en/of nadelen van een 1 jarig of 2 jarig abonnement i.c.m een GSM.
Persoonlijk gezien heb ik geen probleem met 2 jaar en daar heb ik de volgende redenen voor:
- In deze periode van tijd waar we ons nu in bevinden qua telecomunnicatie, worden er regelmatig door verschillende providers wijzigingen uitgevoerd.
Als een provider een wijziging doorvoerd die vermeld staan in de algemene abonnementsvoorwaarde, heeft de klant het recht om zijn contract per direct kostenloos te verbreken.
- Bij elke provider kan je je bestaande contract met 1 of 2 jaar verlengen.
meestal kan dit al vrij vroeg voor dat het huidige abonnement is afgelopen.
dat kan varieren tussen 3 mnd. t/m 6 mnd. van te voren
- Je gewoon een goede (relatief nieuwe) telefoon moet kopen waar je een poos mee vooruit kan.
bv. dat je op dit moment geen nokia 3310 ga kopen.
- tegenwoordig goede verzekeringen voor een toestelletje kan uitkiezen
Dit zijn mijn redenen waarom ik 2 jaar geen probleem vind.
Graag hoor ik van jullie waarom jullie een 2 jarige abonnnement wel of juist geen probleem vinden?
Persoonlijk gezien heb ik geen probleem met 2 jaar en daar heb ik de volgende redenen voor:
- In deze periode van tijd waar we ons nu in bevinden qua telecomunnicatie, worden er regelmatig door verschillende providers wijzigingen uitgevoerd.
Als een provider een wijziging doorvoerd die vermeld staan in de algemene abonnementsvoorwaarde, heeft de klant het recht om zijn contract per direct kostenloos te verbreken.
- Bij elke provider kan je je bestaande contract met 1 of 2 jaar verlengen.
meestal kan dit al vrij vroeg voor dat het huidige abonnement is afgelopen.
dat kan varieren tussen 3 mnd. t/m 6 mnd. van te voren
- Je gewoon een goede (relatief nieuwe) telefoon moet kopen waar je een poos mee vooruit kan.
bv. dat je op dit moment geen nokia 3310 ga kopen.
- tegenwoordig goede verzekeringen voor een toestelletje kan uitkiezen
Dit zijn mijn redenen waarom ik 2 jaar geen probleem vind.
Graag hoor ik van jullie waarom jullie een 2 jarige abonnnement wel of juist geen probleem vinden?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"