• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 21:28
Ik heb net met die leuke software via IR een ringtone in me Telefoon gepompt, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer ge delete. Iemand enig idee hoe dit moet? Ik kan in de software, en in m'n telefoon hiervoor geen optie vinden :?

• [BoSS]
  • Laatst online: 10:51

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Dit is niet mogelijk........in bijna geen enkele Nokia-telefoon (behalve de "speelgoed" 3xxx serie :))

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Dualdude
B_O_S_S schreef op 06 oktober 2002 @ 00:33:
Dit is niet mogelijk........in bijna geen enkele Nokia-telefoon (behalve de "speelgoed" 3xxx serie :))
Niet? WTF? dus je zit voor eeuwig met zo'n kutding opgescheept :| da's klote

Vind et wel vaag, d'r in kan wel, maar d'r uit niet meer :| Lijkt me niet echt logisch eigenlijk...

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dualdude schreef op 06 oktober 2002 @ 00:36:
[...]

Niet? WTF? dus je zit voor eeuwig met zo'n kutding opgescheept :| da's klote

Vind et wel vaag, d'r in kan wel, maar d'r uit niet meer :| Lijkt me niet echt logisch eigenlijk...
Je kunt hem wel overschrijven maar dan heb je weer een ander kutding ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Dualdude
Fire_escape schreef op 06 oktober 2002 @ 00:48:
[...]

Je kunt hem wel overschrijven maar dan heb je weer een ander kutding ;)
Dat maar es proberen :P

edit: Wil dus nie ;( boehoehoe :'(

Verwijderd

Wat maakt het uit dat die ringtone in de lijst staat.... je kunt toch gewoon een andere kiezen?

Verwijderd

of je telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

• Dualdude
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 11:08:
of je telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
Helpt ook niet :)

• Dualdude
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 10:43:
Wat maakt het uit dat die ringtone in de lijst staat.... je kunt toch gewoon een andere kiezen?
Ik heb een hekel aan dingen die er wel zijn, maar waar ik toch niets mee doe :) i'm nuts, so sue me :+

Verwijderd

Als je de 6310 beltonen blijft voeren raakt op een gegeven moment zijn geheugen vol en begint dan oude te overschrijven. Op die manier zo je dus ongewenste eruit kunnen krijgen. Heb alleen geen id hoe lang zoiets duurt.

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Je kunt 5 beltonen opslaan. Als je een 6e wilt toevoegen, dan wordt er gevraagd welke je wilt overschrijven. Dit is de enige manier om een tone weg te krijgen, overschrijven met een betere.

Maar wat is het probleem nou? Je hoeft 'm niet te gebruiken, je kunt een andere kiezen, en de nieuwe beltoon laten zitten, samen met de andere 30000 loze tones uit je phone... :)

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Skate2000 schreef op 06 oktober 2002 @ 22:34:
Je kunt 5 beltonen opslaan. Als je een 6e wilt toevoegen, dan wordt er gevraagd welke je wilt overschrijven. Dit is de enige manier om een tone weg te krijgen, overschrijven met een betere.

Maar wat is het probleem nou? Je hoeft 'm niet te gebruiken, je kunt een andere kiezen, en de nieuwe beltoon laten zitten, samen met de andere 30000 loze tones uit je phone... :)
precies er is toch niks aan de hand????
Pagina: 1