Ik kan in XP bijna niets meer veranderen bijv. de help functie geeft een leeg wit vlak, hetzelfde geld voor zoeken, ik kan niet meer in mijn gebruikersaccounts komen enz. Xp draait echt al maanden lang zonder problemen maar sinds twee dagen kom ik het ene probleem na het andere tegen. Ik krijg ook geen foutmeldingen er gebeurt gewoon niets! In Eplorer kan ik een hoop sites niet meer openen zoals deze ik zie dan alleen de header maar geen postings, dit is ook zo bij bijv. de ingbank, ovreisinfo, enz. De sites laden wel maar je krijgt of een wit scherm met links onderin gereed of je kan bepaalde functies van de site niet uitvoeren.
Ik dacht eerst dat het met java te maken had v.w.b. IE maar ik heb de VM van Microsoft en de JavaApplet van Sun gedownload en geïnstalleerd. (afzonderlijk) Dit had ik allemaal uit de FAQ en de SEARCH. Dit had echter geen enkel effect. Ik sat nu dus weer op het punt mijn hele pc op nieuw te gaan installeren maar misschien is dit niet een op zich zelf staand probleem.
Wat gebeurt er trouwens als ik nu een update met mijn XP - CD doe ben ik dan alles kwijt ? Zou alleen XP gerepareerd worden? Ik heb ook al geprobeerd systeem herstel uit te voeren maar die window is dus ook leeg.
HELP !!!!
Ik dacht eerst dat het met java te maken had v.w.b. IE maar ik heb de VM van Microsoft en de JavaApplet van Sun gedownload en geïnstalleerd. (afzonderlijk) Dit had ik allemaal uit de FAQ en de SEARCH. Dit had echter geen enkel effect. Ik sat nu dus weer op het punt mijn hele pc op nieuw te gaan installeren maar misschien is dit niet een op zich zelf staand probleem.
Wat gebeurt er trouwens als ik nu een update met mijn XP - CD doe ben ik dan alles kwijt ? Zou alleen XP gerepareerd worden? Ik heb ook al geprobeerd systeem herstel uit te voeren maar die window is dus ook leeg.
HELP !!!!