MP3's zonder TV afspelen op Pioneer DVD speler

Pagina: 1
Acties:

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Ik heb een Pioneer DV350 gekocht en het ding bevalt voor het geld enorm goed, maar da's opzich weinig nieuws omdat de meeste mensen er enthousiast over zijn ;) Er is echter 1 minpuntje: om MP3 tracks snel te kunnen selecteren heb je de disc navigator op het TV scherm nodig.

Met de toetsen op de speler en op de afstandsbediening kun je naar het vorige en volgende nummer spoelen, en met de afstandsbediening kun je ook de cijfertoetsen gebruiken om een track direct te selecteren. Probleem: dit laatste werkt alleen binnen de huidige 'map'. Je kunt dus zonder TV beeld erbij niet zo makkelijk nummers in andere mappen bereiken.

De enige oplossing die ik zie: alles in de root directory van de CD gooien zonder mappen te gebruiken. Dan kun je gewoon met tracknummers direct nummers selecteren zonder dat de TV aan hoeft. Heeft iemand iets handigers voor elkaar gekregen? Zou erg welkom zijn :) Het is namelijk wel zo overzichtelijk om MP3's in mappen verdeeld op CD te branden, en bij al m'n MP3 CD's is dat ook zo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

het is niet voor niks dat ze die spelers een osd geven en niet alles op dat mini-lcdtje proppen.....

waarsch gaat het dus niet lukken, tenzij je je cdtje uit je hoofd kent ;)

Maar als je eenmaal een map geselecteerd hebt kan je de tv toch uitzetten?

BTW: is ie regio vrij?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Mr.Burger schreef op 06 oktober 2002 @ 17:45:
waarsch gaat het dus niet lukken, tenzij je je cdtje uit je hoofd kent ;)
Het valt mee ;) De makkelijkste oplossing is: op menu drukken, en met pijltje naar rechts kun je van album naar track selectie overstappen, dan met up/down een track selecteren en dan met enter het nummer spelen. Album wisselen is dan pijltje naar links, met up/down selecteren en met enter betreden. Het is eigenlijk erg simpel zonder te doen zonder TV :P
Maar als je eenmaal een map geselecteerd hebt kan je de tv toch uitzetten?
Klopt, maar dan kun je ook gewoon de Next/Previous track knoppen of de cijfertoetsen gebruiken. Het ging me er nu juist om om alles te kunnen kiezen, inclusief albums. Is nu wel aardig gelukt vind ik :)
BTW: is ie regio vrij?
Nee. En dat boeit mij ook weinig.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein