Toon posts:

topic gesloten.

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic: mms met O2?? werd gesloten omdat er informatie te vinden zou zijn via www.o2.nl. Maar na lang zoeken en ook met de gegeven link, ben ik nog niks wijzer geworden. Er staat namelijk nergens hoe je instellingen moeten zijn. Ik wilde graag weten, hoe het kon dat webwereld al kon zeggen, dat o2 het mms-en ondersteunt, maar dat er op 02 niks te vinden is. En dus ook niet kan zeggen, dat het al mogelijk is. Ik wilde dus met het topic bereiken om te kijken wie het al gelukt was om via o2 een mms'je te versturen en mij dan de instellingen kon geven, aangezien deze dus niet te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In het topic zelf wordt gewoon al een linkje gegeven naar waar dat te vinden is, daar zie ik toch vrij duidelijk dingen staan als "Wat is MMS?", "Kosten MMS", "MMS toestellen", "Content en Premium Content".

Kortom: beter kijken.

Dat is exáct het antwoord op je vraag, en als je meer wil moet je eerst maar eens zelf je best doen wat te vinden. Als dit *niet* is wat je bedoeld, stel je je vraag verrekte onduidelijk, en moet je eerst maar eens kijken waar het mis gaat :)

Dit topic is gesloten.