TV kaart prijsverschillen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Ik ben op zoek naar een tv kaartje, gewoon om tv te kijken en af en toe wat te capturen...
Maar ik zag in de pricewatch dat de prijzen nogal veel verschillen, van € 50,00 tot € 300,00 en hoger.

Wat is nou bijvoorbeeld zoveel beter aan deze:

http://www.tweakers.net/pricewatch/21896

t.o.v. deze:

http://www.tweakers.net/pricewatch/34645

Voor mij is dit echt een doolhof :'(
Tv op de monitor is voldoende, ik hoef geen afstandsbediening en een radio erop :)

• Magic
  • Niet online
het prijsverschil zit in de 2 dingen die je onderaan opnoemt :)
en soms in de resolutie waarin het beeld word weergegeven (waarom sommige kaarten 800x600 ondersteunen is mij een raadsel, tv-signaal is toch maar 512xnogiets?)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 11-08 15:51
Zou iemand me kunnen vertellen welke tv kaart de beste prijs/kwaliteit heeft, zónder afstandsbediening + radio, maar liefst wel in een beetje redelijke resolutie en eventueel stereogeluid. :)

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

(bijna) iedere TV kaart kan redelijk tot goed beeld op je monitor geven, vooral als het op capturen aankomt zijn de duurdere kaarten wel aan te raden. coole functies (teletekst, zapper) kosten ook extra geld, maar voor sommige mensen zijn ze dat geld ook waard.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 00:19
Ik denk dat je zelf iets minder lui moet zijn en eerst wat onderzoek moet doen op de sites van de tvkaartfabrikanten, daar kun je specificaties vergelijken. Een paar grote verschillen zitten m in onboard mpegencoder, stereo geluid en radio en afstandbediening

ik zal je iig op weg helpen door wat sites te noemen:

www.hauppage.com
www.pinnacle.com
www.terratec.de

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, zelfde reden als dit topic dus:
[rml][ door de bomen het bos niet meer zien]welke tv-kaart[/rml]

Neem je eigen budget, lees op het forum eens topics over TV kaarten en bedenk wat je ermee wil, kijk dan in de pricewatch welke je betaalbaar vindt en zoek dan op tnet en/of google naar reviews.

Wil je dat niet, en wil je gewoon antwoord op alle vragen zonder zelf te zoeken (dat kan), dan kan je beter op www.beginnersweb.nl kijken. Een heel vriendelijk forum waar dat soort vragen wel gesteld kunnen en mogen worden :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.