Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Mooie icon 
Maar ik denk niet dat dit kan. Bij een Bsod slaat windows totaal vast. Op dat moment krijgt de hdd geen stuursignalen meer, en gaat plat...
Maar ik denk niet dat dit kan. Bij een Bsod slaat windows totaal vast. Op dat moment krijgt de hdd geen stuursignalen meer, en gaat plat...
Hey, ook mooi iconCutebritney schreef op 05 oktober 2002 @ 22:25:
Mooie icon
Wel vreemd (oke, NT is ietsje anders) dat Windows 98 dat niet doet bij een BSOD.
Het is gewoon zéér irritant, en zo goed is het nou ook weer niet voor een HD
Hier is niets aan te doen. Windows NT gooit gewoon de hele computer uit, win9x laat alleen maar een blauw scherm zien waarna je gewoon verder kunt werken.
Ik heb daar eigenlijk nooit last van met met maxtor 30 gb 5400 rpm, zou het per hd kunnen verschillen?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Jou HD blijft gewoon draaien na een BSOD met Win2K ?bobo1on1 schreef op 05 oktober 2002 @ 22:46:
Ik heb daar eigenlijk nooit last van met met maxtor 30 gb 5400 rpm, zou het per hd kunnen verschillen?
Ik heb een Western Digital 100Gb 7200rpm overigens. (ik ga meteen de site van WD checken)
Pagina: 1