Nut DPC Forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Rondspokend op GoT viel mijn oog op een donker hoekje - het Dutch Power Cows forum. Na enige aarzeling ploft mijn cursor op de link. Ik haal adem en klik.

Ik kijk, denk en kom tot de conclusie dat dit forum eigenlijk het meest nutteloze forum is op GoT. Niet dat het van mij weg moet hoor ;), maar er is nog nooit (althans: niet in de afgelopen tijd bij mijn weten) een discussie over het nut ervan geweest. Er wordt weinig gepost. en de posts hebben zelden meer inhoud dan: goh we gingen weer hard gisteren, maar we moeten sneller, anders haalt $ander_team ons in.

Is de frontpage, waar de stats OOK gepost worden (nu gelukkig in een iets afzondelijker hoekje) niet genoeg?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je zit hier al een paar jaar en nu pas valt het DPC-forum jou op. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijf aub bij je eigen forum dan. je hoeft niet te klikken/kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
bazs2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 22:08:
Je zit hier al een paar jaar en nu pas valt het DPC-forum jou op. :?
Nee, nu pas denk ik na over het nut ervan.
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 22:08:
blijf aub bij je eigen forum dan. je hoeft niet te klikken/kijken
Het is gewoon een vraag hoor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
*zucht,

DPC hoort gewoon bij tweakers, het nut ervan is voor sommigen er niet aanwezig, maar voor anderen zoals mijzelf een leuke bijkomstigheid, ik zou je uitnodigen om eerst eens te kijken voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij is het sinds dat DPC een stuk lager in de topiclist staat dat het veel minder druk is idd... 'Vroeger' stond DPC ergens in GC, dat toen nog bovenaan de topic list stond.
Maar goed, het zijn toch zo 5 tot 10 topics* per dag, in een ander forum leidt het toch behoorlijk af denk ik...

edit:
* DPCH's bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:14

4POX

Everybody is wired

Wat is het nut van de HK.. OOk zo vraag.. GoT moet voor iedereen zijn.. En niet meteen weer op ideëen gaan komen om dingen te gaan uitsluiten..

CP nooit RC5 gedaan ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk meer dan afleiden zelfs :)

er zijn niet zoveel topics per dag maar er wordt wel aardig in gepost..
als je DPC weg zou halen zou het een zooitje worden op de rest van het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 22:13:
Ik denk meer dan afleiden zelfs :)

er zijn niet zoveel topics per dag maar er wordt wel aardig in gepost..
als je DPC weg zou halen zou het een zooitje worden op de rest van het forum
Op de andere fora's is het al een zootje .. Er zijn meer faq's dan de grondwet aan regels heeft ;)

Zelf ik die al 2 jaar of langer op GoT kom kan het niet allemaal meer volgen.. En ik wil van GoT geen fulltime hobby maken. Dus al die faq leren gaat mij ook niet lukken..

Er zijn van die mensen die wel tijd genoeg hebben.. En die lopen altijd te zeuren...

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
4POX schreef op 05 oktober 2002 @ 22:12:
Wat is het nut van de HK.. OOk zo vraag.. GoT moet voor iedereen zijn.. En niet meteen weer op ideëen gaan komen om dingen te gaan uitsluiten..

CP nooit RC5 gedaan ?
http://stats.distributed....hp?project_id=5&id=280351 ;)

En halloooooo ik zeg nog zo duidelijk dat het van mij niet weghoeft, als een ander zijn lol daar heeft wie ben ik dan om daarover te oordelen? Ik moet alleen denken aan het wijlen Virussen en Veiligheid forum, waar ook weinig (interessants) gepost werd en ook verween

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Gelukkig is DPC het enige forum hier op GoT waar een Mod optioneel is, ipv een modforce verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

De links op de frontpage verwijzen door naar het dpc forum hoor...
Verder, als je niet eens weet waar het forum voor dient, wat geeft je dan het recht om je af te vragen wat het nut ervan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Tweakertje schreef op 05 oktober 2002 @ 22:27:
Verder, als je niet eens weet waar het forum voor dient, wat geeft je dan het recht om je af te vragen wat het nut ervan is?
Een Neerlandicus zou hier wel een term voor hebben, maar het is een beetje een vreemde formulering. Een soort Escher-tekening vertaald naar een zin. Best poëtisch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm .. ja ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Tweakertje schreef op 05 oktober 2002 @ 22:27:
De links op de frontpage verwijzen door naar het dpc forum hoor...
:? Wat geeft recht om je iets af te vragen? Euhm, juist..

Iig vind ik dit een erg loze topic. Het is duidelijk dat er mensen lol aan beleven, en het is eerlijk gezegd praktisch het enige forum dat ik dagelijks check. Verder kan het best zijn dat je, je er het nut van afvraagt, maar wie heeft daar wat aan?
M.a.w: Wat voor zinloze topic is dit :? Het is dat het GoT related is, anders zou ik zeggen: move to HK. In dit geval zou ik zeggen: move to DPC.

Om te antwoorden op je vraag: nee. Maar dat was al duidelijk neem ik aan.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Jullie zijn ècht allemaal op je pik getrapt, of niet? Jemig Afbeeldingslocatie: http://www.cosanostra.nl/ubb/rolleyes.gif
Het is weekend hoor. En er zijn hier wel raardere vragen gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Captain Pervert schreef op 05 oktober 2002 @ 22:38:
Jullie zijn ècht allemaal op je pik getrapt, of niet? Jemig [afbeelding]
Oftewel. We hebben hier weer te maken met iemand die zich verveelt en dat hoopt optelossen door een vage vraag gaan te stellen.. Slaap lekker

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Tja, als je het zo bekijkt kunnen we allemaal wel onzin vragen gaan stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Het nut van een bepaald forum kan je altijd wel over twisten. 1 ding is zeker: er is behoefte aan een DPC forum. En wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rondspokend op GoT viel mijn oog op een donker hoekje - het Dutch Power Cows forum. Na enige aarzeling ploft mijn cursor op de link. Ik haal adem en klik.
Je hoeft niet overal te klikken waar je oog op valt. Lijkt het je nix , blijf dan weg.
Ik kijk, denk en kom tot de conclusie dat dit forum eigenlijk het meest nutteloze forum is op GoT.
NST , SG en HK zijn in mijn ogen nutteloze fora maar dat hoef ik niet zo nodig in LA blaten.
Niet dat het van mij weg moet hoor ;)
zeg dan gelijk NOFI
, maar er is nog nooit (althans: niet in de afgelopen tijd bij mijn weten) een discussie over het nut ervan geweest. Er wordt weinig gepost. en de posts hebben zelden meer inhoud dan: goh we gingen weer hard gisteren, maar we moeten sneller, anders haalt $ander_team ons in.
Na 1 keer kijken , weet je al gelijk wat DPC is, dat het nutteloos is en dat er een discussie moet komen of het wel mag blijven. Wie denk je dat je bent , de alwetende ?
Is de frontpage, waar de stats OOK gepost worden (nu gelukkig in een iets afzondelijker hoekje) niet genoeg?
Gezien deze uitspraak laat je duidelijk je bevooroordeeldheid merken.

Als je je verveelt , ga dan voortaan iets nuttigs doen en niet zomaar een forum waar je niets vanaf weet maar afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Goed.. het nut zoals ik het zie:
Mensen met een liefde voor Distributed Computing de mogelijkheid geven met elkaar te kunnen discussieren, overleggen en praten over (nieuwe) DC projecten. Hiernaast worden er stats bijgehouden zodat niet iedere DC'er dit zelf hoeft te regelen. Dus er zit nog een stukje dienstverlening achter ook.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liefde voor vind ik een beetje ver gaan :P maar het is wel erg leuk :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 22:58 . Reden: debug en edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

offtopic:
Energy, Jouw email werkt niet.

Waar heb jij dat mooie script weg voor jouw zooi directorie.. Kun jij mij aan de dev pagina helpen..

Alvast bedankt

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 22:52:
[...]

Je hoeft niet overal te klikken waar je oog op valt. Lijkt het je nix , blijf dan weg.

[...]

NST , SG en HK zijn in mijn ogen nutteloze fora maar dat hoef ik niet zo nodig in LA blaten.

[...]

zeg dan gelijk NOFI

[...]

Na 1 keer kijken , weet je al gelijk wat DPC is, dat het nutteloos is en dat er een discussie moet komen of het wel mag blijven. Wie denk je dat je bent , de alwetende ?

[...]

Gezien deze uitspraak laat je duidelijk je bevooroordeeldheid merken.

Als je je verveelt , ga dan voortaan iets nuttigs doen en niet zomaar een forum waar je niets vanaf weet maar afkraken.
Nou breekt me de klomp zeg, je hoeft niet gelijk zo lullig te doen ofzo. Ik vraag me gewoon iets af en jullie zijn zo verdiept in je grazende koeien (okay, nu niet meer ;)) dat jullie me meteen aanvallen, zonder te zeggen wat er nou zo ècht zo nuttig aan is.

Het is gewoon zo, dat de opzet en het reilen en zeilen is het DPC forum heel anders is dan alle andere fora, het wijkt af en het heeft imho bijna geen meerwaarde boven het reacties die je kunt geven op de frontpage. In elk geval niet zoveel meerwaarde dat het - nogmaals imho - een subforum op GoT kan rechtvaardigen. Het stoooooooooooooooooooort me niet maar wil gewoon weten waarom het er is...

Laten we allemaal blijven lachen asjeblieft, ook wanneer iemand twijfelt aan het nut van lullen over blokjes, wat jou nou net zo na aan het hart gelegen is...

Afbeeldingslocatie: http://www.bassie-adriaan.nl/foto/f50_gr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

:? :?
Owja... Ik geef nog es een reactie op je vraag. Als je er niet eens naar kijkt.... Ik heb toch echt verteld wat ik er het nut van vind. Dus als je even de moeite zou willen nemen om iets verder omhoog te scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Captain Pervert schreef op 05 oktober 2002 @ 23:05:
[...]

Nou breekt me de klomp zeg, je hoeft niet gelijk zo lullig te doen ofzo. Ik vraag me gewoon iets af en jullie zijn zo verdiept in je grazende koeien (okay, nu niet meer ;)) dat jullie me meteen aanvallen, zonder te zeggen wat er nou zo ècht zo nuttig aan is.

Het is gewoon zo, dat de opzet en het reilen en zeilen is het DPC forum heel anders is dan alle andere fora, het wijkt af en het heeft imho bijna geen meerwaarde boven het reacties die je kunt geven op de frontpage. In elk geval niet zoveel meerwaarde dat het - nogmaals imho - een subforum op GoT kan rechtvaardigen. Het stoooooooooooooooooooort me niet maar wil gewoon weten waarom het er is...

Laten we allemaal blijven lachen asjeblieft, ook wanneer iemand twijfelt aan het nut van lullen over blokjes, wat jou nou net zo na aan het hart gelegen is...
Hmm, de frontpage.. goh? die ene frontpage waar allang geen DPCH's meer gepost worden? Die frontpage waar topics pas gepost werden nadat er allang een DPC forum was?

Als je iets wil afkraken, doe dan eerst eens wat research voordat jij jezelf compleet voorschut zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
4POX schreef op 05 oktober 2002 @ 23:05:
offtopic:
Energy, Jouw email werkt niet.

Waar heb jij dat mooie script weg voor jouw zooi directorie.. Kun jij mij aan de dev pagina helpen..

Alvast bedankt
offtopic:
zowel michael @ hompus . nl als michael @ gerardjose . nl doen het hier hoor ?

maar ik heb het zelf geschreven :P
http://www.hompus.nl/zooi/XPindex-0.3.tar.gz is de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jotti schreef op 05 oktober 2002 @ 22:52:
Het nut van een bepaald forum kan je altijd wel over twisten. 1 ding is zeker: er is behoefte aan een DPC forum. En wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?
Hier de discussie wel mee afgesloten kan worden :7

Deze discussie zet veel kwaad. Zie "vermaak" maar als het nut van het DPC forum, dan is daarmee je vraag beantwoord ;)

=[edit]=

En mocht je je afvragen waarom ik de discussie daarmee als een bot eihoofd afkap: ik zie het nut van deze discussie niet zo :P

Het wekt bij een boel mensen irritatie op, en bovendien krijg ik niet echt de indruk dat jouw motivatie om dit aan de kaak te stellen de goede is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.