Toon posts:

[flash] p2p

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een peer-2-peer socket connectie maken met flash mx.

Ik heb een flash movie en een vb applicatie gemaakt die beide lokaal met elkaar kunnen praten. Nu upload ik de flash movie naar een webserver en open de flash movie op iemand zijn pc en probeer te connecten met de vb applicatie bij mij thuis.
En nou werkt het in 1 keer niet meer.

REDEN:
The XMLSocket.connect method can connect only to computers in the same
subdomain where the SWF file (movie) resides. This restriction does not
apply to movies running off a local disk. (This restriction is identical to
the security rules for loadVariables, XML.sendAndLoad, and XML.load.)

OPLOSSING:
System.security.allowDomain
This undocumented method (System.security.allowDomain) grants permission for
the specified domain(s) to access objects and variables in the flash movie
that calls the allowDomain command. This property had to be implemented
because of the changes made to the Security Sandbox in the Flash 6 Player...

De reden die gegeven wordt door macromedia klopt. Het werkt inderdaad niet :-( De oplossing die ze aandragen werkt helaas ook niet. Moet ik hieruit concluderen dat het gewoon niet kan om een peer-2-peer socket connectie met flash MX te maken?? Ik ben al drie dagen overal aan het posten en ik heb de hele macromedia site al doorgespit, maar niemand kan mij verder helpen. PLEASE IEMAND HELP!!!!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
volgens mij betekend het dat je de domeinen die toegang mogen krijgen tot de host applicatie, appart moet whitelisten. anders zou iedereen verbinding mogen leggen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Wat wil je er dan mee?

Je hebt een Flash-app op de server staan die je wilt laten communiceren met een client bij gebruikers? Waarom in hemelsnaam? En waarom niet via een serverapplicatie?

Of snap ik gewoon niet wat je wil? :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even uitleggen wat ik er mee wil. Ik wil graag dat bezoekers van mijn website (of eventueel voor derden) de mogelijkheid hebben om life met mij te communiceren via mijn website. De reden dat ik geen server applicatie wil bouwen is dat ik geen server heb. Mijn website draait op een server waar ik geen applicaties op mag draaien en het zou ook niet kunnen heb ik begrepen omdat het geen windows server is. Tuurlijk zou ik een hoop geld uit kunnen geven aan een windows server zodat ik via een progie die daar draait de 2 socket connecties aan elkaar kan linken, maar ik doe het voor de hoby. Heb met het ontwikkelen van mijn plannen geen financiele bijbedoeling. Weet 1 van jullie 2 niet of het mogelijk is wat ik wil?