WOL probleem op TUSL2-C

Pagina: 1
Acties:

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sinds ik mijn moederbord (P2b-f) vervangen heb met een TUSL2-C(Beide asus). Werkt Wake On Lan niet meer. De kaart is hetzelfde gebleven(Intel Pro 10/100). De WOL kabel is verbonden, op de switch blijven de lampjes aan als de PC uit gaat, dat klopt dus. Als ik het magic packet stuur dan gaat het lampje van de beide PC's op de switch ff knipperen, maar de pc gaat niet aan.

Het moet dus aan eht moederbord liggen denk ik, de nieuwste bios staat erop. Heeft iemand een id wat het zou kunnen zijn?

Ps Jumpers op het mobo zijn er niet voor WOL, wel voor key board wake up, die staan allebei aan.

I, for one, like Roman numerals

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Heb je ook al in de bios zelf gekeken? (Zo ja beschouw dit als overbodig)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Def_P
  • Niet online
Ja bios natuurlijk al grondig doorgespit, maar is maar 1 ding over WOL, en dat staat aan.
Ik heb naar asus gemaild, maar kreeg terug dat het bericht niet goed aangekomen was. Ik mailde naar moederbord@asus.nl ofzo en kreeg terug dat het mailtje niet kon worden doorgestuurd naar moederbord2@asus.nl. Lekker verhaald dus.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

als et goed is heeft die intel kaart ook een menu ( bij het opstarten, dmv ctrl-v :? ), staat het daar ook goed ingesteld?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Voor de zekerheid nog ff een andere NIC met WOL proberen, en een BIOS update.
Als beide nix helpen met je mobo teruggaan naar de winkel waar je 'm vandaan hebt.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Def_P
  • Niet online
Dat menu kende ik nog niet, zal zo ff een probeersel doen. En deze kaart heeft WOL en die werkt in andere moederborden wel goed, heb nog wel een andere kaart met WOL maar die zit in me server, en die ga ik er niet voor down gooien. Tenzei het echt moet natuurlijk.

• Def_P
  • Niet online
HMM, met ctrl-v geeft i alleen een of andere fout, krijg geen menu of iets. Maar neem aan dat je daar hetzelfde kan instellen als met de config utils onder dos, of met de intel software onder windows.

Pagina: 1