Een kennis van mij heeft een PIII 450 met 196 Mb geheugen en sinds kort een Geforce MX 400 met 64MB geheugen. Als ik de kaart installeer en de standaard drivers gebruik van XP, dan start het systeem wel op. Maar zodra ik de drivers van Nvidia installeer, dan start Windows XP niet door. Ik kom tot aan het inlogscherm van XP, maar daarna gebeurt er niets meer, alleen maar een zwart of blauw beeld. Ditzelfde geld ook voor Windows98.
De kaart werkt prima op een andere pc met een Athlon 700Mhz. Ook heb ik een andere Geforce MX met 32Mb geprobeerd, hetzelfde probleem.
In de BIOS staat het cachen en schaduwen van de BIOS of geheugen van de Videokaart al uit.
De BIOS van het moederbord is ge-update.
Er zit een 145W voeding in de kast, maar ik heb een 235W voeding geprobeerd, echter het probleem blijft zich voordoen.
De kaart werkt prima op een andere pc met een Athlon 700Mhz. Ook heb ik een andere Geforce MX met 32Mb geprobeerd, hetzelfde probleem.
In de BIOS staat het cachen en schaduwen van de BIOS of geheugen van de Videokaart al uit.
De BIOS van het moederbord is ge-update.
Er zit een 145W voeding in de kast, maar ik heb een 235W voeding geprobeerd, echter het probleem blijft zich voordoen.