Toon posts:

Vreemd videokaart probleem (gf2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een jaar en 3 maanden een Daytona Geforce 2 64 mb MX 200

Nou vertoonde de kaart van de een op de andere dag ineens een probleem. Allemaal strepen in de beelbuis. en als ik me computer uitzetten was het ook de vraag of die na 1 x wel weer opstarten (meestal 13x voordat ik (normaal) beeld kreeg, die alleen dan wel strepen vertoonde.

Nu doet hij sinds gister het bijna helemaal niet meer starten, ik krijg echt oerlelijk beeld, vreemde letters, alles staat vreemd door elkaar, en ziet eruit alsof het de zee is die hen en weer zwaait (Al vanaf dat ik de computer opstart, dus nie pas wanneer ik in windows ben). Nu heb ik een kaart van een vriend van mij er ff in gezet, een oude S3 graphics savage 4. En deze doet het perfect. Dus ik vandaag die kaart naar de winkel gebracht waar ik hem gekocht had.... die vent plugd hem in zijn systeem... en er was geen probleem.. HUHHH... ja zei die je hebt hem waarschijnlijk nie goed erin gedaan.. nou ik ben geen lompo ik doe ict, vertel mij van een kaart erin zetten.. ik heb hem er al zovaak in eruit gedaan vandaag en het helpt geen fuck... op deze pc doet ie het gewoon nie meer....

Hoe ken dit?

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
R.I.P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die savage 4.. is dat toevallig een PCI-kaart? Dan zou het best kunnen dat bv de agp poort van je moederbord brak is.

En --> * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *: Zou je je openingspost misschien even willen editten zodat het veel beter leesbaar wordt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is gewoon een agp, anders had ik wel geweten dat hem me mobo was :)

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Het zal het vast niet zijn, maar zit de kabel wel goed vast. als die er hier niet goed in zit krijg ik namelijk ook van die strepen en onscherpe letters.

iemand iets leuks?

Verwijderd

Topicstarter
de monitor kabel? Wrom zou die wel goed vastzitten bijiemand anders en bij min niet? Ik heb heb al zovaak erop eraf gehaald en ook de kaart er zovaak uitgehaald.

Niet alleen dat, de kaart die ik nu gebruik doet het toch wel

Verwijderd

ga anders me je pc naar de winkel terug, en laat het hun het eens bekijken..

• thealterego1
  • Laatst online: 22:44

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 21:05:
.....Niet alleen dat, de kaart die ik nu gebruik doet het toch wel
Dat kan toch omdat je de kabel er dan toch weer opnieuw indoet.

iemand iets leuks?

Verwijderd

heb ik ook gehad met me nieuwe asus gf2 mx400 alleen kreeg ik geen beeld meer in xp maar wel in veiligheids modus met vage roze streepjes.

Nu heb ik weer een nieuwe en de kapotte mocht ik houden, altijd handig een kapotte videokaart :P

Verwijderd

Topicstarter
thealterego1 schreef op 05 oktober 2002 @ 21:21:
[...]

Dat kan toch omdat je de kabel er dan toch weer opnieuw indoet.
Nee ik heb nadat de werkende vid kaart erin zit, weer die oude geprobeerd, zonder suc6. En weer die werkende erin gezet. Ik snap dit echt niet

• OcNewB
  • Laatst online: 17-08 21:45
RIP
Pagina: 1