Toon posts:

[Win2k] Probleem na Windows update

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Door al die virus meldingen van de afgelopen dagen (en het advies om windows te updaten) heb ik gisteravond SP3 geinstalleerd via Windows Update, de andere updates wilde ik daarna gaan installeren.

Na de update reboot ik de PC, waarna Windows 2000 niet meer wil starten. Er verscheen na het startscherm van Windows een blauw scherm met een melding (ik weet niet meer welke). Zoiets had ik een tijd terug ook, maar dat was op te lossen met de repair functie van Windows 2000.

Na gisteren de repair vanaf de cd te hebben gedraaid was het probleem niet opgelost. Het is zelfs erger geworden. Het blauwe scherm is gebleven en verdwijnt na nog geen halve seconde, waardoor ik ook niet kan zien wat het probleem is.

Het is niet mogelijk om in veilige modus te komen.

De volgende bestanden kunnen volgens de setup niet gekopieerd worden:

scrrnnl.dll
sconl.dll
vbsnl.dll
jsnl.dll
perfh013.dat
perfc013.dat

Zijn deze bestanden van belang voor het goed functioneren van Windows ?

Is er nog een manier om weer in Windows te kunnen komen, zonder te formatteren en opnieuw te installeren ?

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:35

LegacyCode

De crack van de division

Die bestanden zullen ofwel nieuwe versies zijn ofwel gewoon nieuw vanaf SP3.
En ze zullen wel nodig zijn, of is het tegenwoordig de gewoonte van microsoft om nutteloze files in hun os te duwen ;-) .
Ik betwijfel het dat je nog in Windows kan geraken, als je al niet in veilige modus kan geraken. Anders zou je SP3 uninstalleren en dan repairen.
Je hebt toch wel een legale versie van Win2K hé ?
SP3 bevat nl. daar een en ander tegen de minder legale versies.

legacycode.net