Sinds vandaag doet mijn ouwe pc errug vaag en boot niet meer, ik geef even de specs :
Pentium II MMX 233Mhz
Chaintech 66Mhz mobo (type enzo weet ik zo nie)
64MB 133Mhz SDram
Geloof dat dat zo wel genoeg is
Kijk dit is het probleem :
Ik druk de pc aan, alles lijkt goed te gaan maar het duurt al langer voordat er de info van GFX kaart verschijnt, en hoor je een piep die net iets langer is dan de normale piep (volgens mij ook andere toon), Dan gaat ie naar het volgende scherm en geeft ie 210Mhz aan
(het is een 233Mhz)...Hij gaat geheugen testen wat veel langer duurt dan normaal
checkt Master/Slave en dan zit ie vast...
ik kan nog wel in de bios komen
Ik heb niet _NIET_ zitten kloten met de FSB enzo, dus niet overgeclocked...
Ik heb er een andere GFX kaart ingehad, dat had geen effect, ander geheugen erin ook niet, IDE kabels uit de controllers gehad, ook geen effect...
en heb info opgezocht over piepjes maar daar werd ik ook nie wijzer uit..
Almetal ik wil graag dat ie het weer doet zonder al te veel problemen, en het liefst zonder kosten natuurlijk...
Pentium II MMX 233Mhz
Chaintech 66Mhz mobo (type enzo weet ik zo nie)
64MB 133Mhz SDram
Geloof dat dat zo wel genoeg is
Kijk dit is het probleem :
Ik druk de pc aan, alles lijkt goed te gaan maar het duurt al langer voordat er de info van GFX kaart verschijnt, en hoor je een piep die net iets langer is dan de normale piep (volgens mij ook andere toon), Dan gaat ie naar het volgende scherm en geeft ie 210Mhz aan
checkt Master/Slave en dan zit ie vast...
ik kan nog wel in de bios komen
Ik heb niet _NIET_ zitten kloten met de FSB enzo, dus niet overgeclocked...
Ik heb er een andere GFX kaart ingehad, dat had geen effect, ander geheugen erin ook niet, IDE kabels uit de controllers gehad, ook geen effect...
en heb info opgezocht over piepjes maar daar werd ik ook nie wijzer uit..
Almetal ik wil graag dat ie het weer doet zonder al te veel problemen, en het liefst zonder kosten natuurlijk...