Toon posts:

[CDR] 1.4GB op 700MB cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.sanyo.co.jp/ko...g/0209news-e/0925-2e.html

Afbeeldingslocatie: http://www.sanyo.co.jp/koho/images/020925-0.jpg

Zo'n capaciteit!

Vormt dit concurrentie voor DVD ? Da's toch ideaal voor een backup te maken van je DVD ? (eventueel DiVX ?)

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Is al voorbij geweest op tweakers,
nieuws: Sanyo introduceert HD-Burn

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Verwijderd

Denk dat dit geen concurrentie zal vormen aangezien een DVD groter is dan 1,4 GB

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58
En waar gaan we 1,4 GB cd's kopen ??? En wat gan die kosten... jaja ik ben een suinige tukker....

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tukkie_3: lees je eigenlijk wel de draad en de linkjes voor je blaat :? :/

De titel zegt zelfs al meer dan genoeg..

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:48
Tukkie_3 schreef op 06 oktober 2002 @ 01:40:
En waar gaan we 1,4 GB cd's kopen ??? En wat gan die kosten... jaja ik ben een suinige tukker....
Mijn beeld over tukkers gaat verder.... en verder............... :P

Feyenoord!

Verwijderd

Als je het artikel bij de drive had gelezen dan had je kunnen zien dat dit op gewone 74 of 80 minuten cdr's is, en dat deze dan te lezen zijn in de meeste normale dvd-rom spelers (met een firmware patch).

Dus die kosten zo'n 41 eurocent op het moment.. :)

Maar het is verder een vrij nutteloos apparaat, je kan ook gewoon 2 cdr's gebruiken, en als je meer ruimte nodig hebt koop je gewoon een dvd+rw, die zijn nu zo'n 330 euro, en die gaan alleen goedkoper worden.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

dvd-rw die schijfies zijn goedkoper, en werken ook prima!! :)

Ey!! Macarena \o/

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
ff een snel rekensommetje zegt ons dat 50.000 yen gelijk is aan € 412,25.
Dus niet echt bepaald goedkoop...nee dan kun je toch beter gewoon dvd-rw schijfjes en een dvd writer kopen.

[ Voor 0% gewijzigd door shardphoenix op 06-10-2002 11:47 . Reden: kromme nederlandse zin aangepast ! ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:14
Heel leuks zo'n ding, maar ik denk dat op langer termijn 1 a 2 jaar :P. DE DVD echt wel de nieuwe standaard wordt :P. DIs net zo iets als een 60 min video band inplaats van een 240 :D.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

mikevanrooijen schreef op 06 oktober 2002 @ 11:46:
ff een snel rekensommetje zegt ons dat 50.000 yen gelijk is aan € 412,25.
Dus niet echt bepaald goedkoop...nee dan kun je toch beter gewoon dvd-rw schijfjes en een dvd writer kopen.
Idd, je betaald dan wel iets meer voor de schijfjes, maar er kan wel meer dan 2 keer zoveel op dan en voor 1,25 heb je al een DVD-R :P en dan is de brander nog eens goedkoper :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 18:36

4POX

Everybody is wired

Als er twee keer zoveel data op die schijf komt.. Hoe zit het dan met de foutcontrole van de data. Want als jij een cd brand met data komt er in werkelijkheid veel meer data op de cd die gebruikt wordt voor de foutcontrole. Daarom werken de meeste cd's nog als er een dikke crash opzit..

Ik ben erg benieuwd hoe zo'n 1,4 giga cd gaat reageren als er een krasje opzit

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1