Zeer vaag toetsenbord error op asus a7v333

Pagina: 1
Acties:

• constantino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08-2022
Kheb net een paar nieuwe stukken gekocht zodat ik 2pcs kan met maken stukken die in men oude zaten en een paar losse stukken.

Dit is men systeem:
AMD 2200+ XP
Asus a7v333 met raid
512DDR 333 Apacer
80GB maxtor
MSi geforce4 ti4200
Audigy
Samsung cdr
Lite on DVD
goedkoop toestenbord cherry (ps/2)
en muis

Ik wou op die 80Gb schijf win2000 installeren, is nl in nfts gepartitioneerd.
De setup vanaf cdrom ging tot ik moest kiezen: win setup, repair setup en exit; daar sloeg hij vast.
Dan heb ik een 40GB schijf genomen waar al win2000server opstaat. Alles gaat goed tot ik op een toets druk. Dan gaat de muis ook niet meer
maar de pc werkt wel nog...
pls help me

• constantino
En in de bios werkt het toetsenbord wel.

• Nobby
  • Laatst online: 00:46

Nobby

Nuts!

maak dat ding eens zo kaal als het maar kan, dus zonder audigy, cd-stations,
of probeer eens een bios-update.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• constantino
ik vind wel de nieuwste bios versie maar niet de EXE AFLASh die ik nodig heb om te booten.

• constantino
Ik vind dit echt wel het rotigste error ooit !!!!!

• Nobby
  • Laatst online: 00:46

Nobby

Nuts!

kijk eens of je een verloopstukje kunt regelen van ps/2 naar usb, misschien doet ie het dan wel goed

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• constantino
kheb wel het omgekeerde :s, tja, da zal dus een hele nacht prutsen worden vrees ik

Verwijderd

Sommige toetsenborden trekken heel veel stoom van je ps/2 poort (vooral power - on functie en dat soort dingen), dat kan wel eens problemen geven, probeer het eens met een ander type :? .

• constantino
ik heb het ook met een ander toetsenbord geprobeerd, toevallig hetzelfde maar een jaar ouder en hetzelfde prob

• constantino
Ik heb een idee , zullen we er een quiz van maken: toetsenbord werkt niet meer vanaf het moment dat setup de drivers heeft geladen, dus nog niks geinstalleerd en zegt loading win2000 werkt toetsenbord niet meer. OF als Windows geladen is en toont: netwerkconnecties... (voor aanmelden). Dus wie kan er raden wat het probleem is, ik heb al vanalles geprobeerd (muis uitnemen, andere HD, ander toetsenbord, een paar bios instellingen veranderen, ....)

• constantino
Ah laat maar, kben er met men briljante kop net opgekomen dat ik beter gewoon een nieuw moederbord ga halen...

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

hmmmmm, ik had ook problemen met het toetsenbord op hetzelfde moederbord. Zegt ie bij het opstarten dat hij geen toetsenbord vind, (push f1 to continue .....??? ;-) ), gaat daarna gewoon verder. Verder komt ie vaak direct na het aanzetten in de bios met de melding dat de multiplier setting van mn processor niet goed is. Kan nix vreemds vinden....
Is trouwens al mn derde a7v333. gaan nog wel s stuk dus....

• constantino
oh ok , dan zal ik maar achter een ander moederbord vragen :) thnx
Pagina: 1