Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Is niet veel over te vinden
Verwijderd
Dit is de garantie datum van Alcatel voor jou geldt de datum dat je je pakket hebt binnengekregen. Die dingen worden in veelvoud besteld en hier dan steeds van de nieuwste softwareupdate voorzien.
Maar dat zou dus inhouden dat dit product al sinds februari 2001 op de schappen ligt. Het zou dus kunnen zijn dat er in de tussen tijd een nieuwer/verbeterde versie uit is gebracht. Is iemand bekend met software versie 3.2 of het donkerblauwe modem?
Is er niemand die me hier wat meer over kan vertellen of hetzelfde heeft. Is er iemand die ok een donkerblauw ipv een zwart modem heeft?
de firmware die er opstaat is ook van groot belang, zeker niet alleen de modem zelf. Ik heb zelf 2.70 als software versie geinstaleerd en dat doet het prima.MXL schreef op 06 oktober 2002 @ 11:20:
Maar dat zou dus inhouden dat dit product al sinds februari 2001 op de schappen ligt. Het zou dus kunnen zijn dat er in de tussen tijd een nieuwer/verbeterde versie uit is gebracht. Is iemand bekend met software versie 3.2 of het donkerblauwe modem?
Verwijderd
K heb er ook nog een.
Is van juni 2001 het modem is idd donker blauw (speedtoch home isdn)
Er zitten voor zo ver ik weet geen verschillen tussen de donker blauwe versie en de zwarte die nu gangbaar is
Is van juni 2001 het modem is idd donker blauw (speedtoch home isdn)
Er zitten voor zo ver ik weet geen verschillen tussen de donker blauwe versie en de zwarte die nu gangbaar is
Hij doet het wel, dat is het probleem niet. Ik ben alleen niet bereid om veel geld te betalen voor oude producten. Uitgaande van een garantieperiode van 1 jaar kan je waarschijnlijk concluderen dat dit modem ongeveer 1,5jaar oud is. Als ik daar dan vervolgens 160 euro (238 - 79) voor betaal dan maak ik me daar inderdaad druk om.koelkast schreef op 06 oktober 2002 @ 22:28:
Jongejonge, maak je toch niet zo druk. Ga eerst maar eens kijken of 'ie het doet