Olivetti configuratie programmatje

Pagina: 1
Acties:

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 09:45
Ik heb hier een Olivetti SNX 160 (server) staan, daarvan heb ik het geheugen uitgebreid. maar nu moet dat in de bios ingestelt worden, en dit gaat alleen dmv een speciaal programma netzo als bij compaq. namelijk een "system configuration program" maar dan van olivetti. Alleen is deze nergens meer te vinden op het net. en kan ik dus geen instellingen veranderen in de bios om het geheugen te laten werken, pakt nu maar 64 mb van voor het uitbreiden ipv 96 wat er nu in zit.

Dus heeft iemand deze nog ergens voor mij of weet hij/zij waar het te downloaden is.

[ Voor 0% gewijzigd door Wormzz op 05-10-2002 18:09 . Reden: typo's ]

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Hoe oud is de server en wat voor cpu etc zit erin?

Bij een Olivetti PCS11 (386sx) kon je met CTRL+SHIFT+ALT+DEL in de bios komen :) Je kan t altijd eens proberen ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Wormzz
die toetsen combinatie werkt niet, de server is een dual p1 100 mhz en wete niet precie hoe oud hij is, maar ik krijg de melding dat ik een " system configuration program nodig heb om dingen aan te passen in de bios.

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

Kan een lange zoektocht worden. Ik heb eens iets dergelijks gehad met een compaq. Was een diskette bij nodig om biosinstellingen te wijzigen. Je start op vanaf de diskette en kunt dan alles wijzigen. Doe je dit niet dan kun je (bijna) niets aan de hardware wijzigen. Hier zou ik eens naar op zoek gaan (naar iets dergelijks dus). Bestaat olivetti eigenlijk nog wel??

• Wormzz
Heeft niemand dit programmaatje meer?????

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 09:36
Ik heb het maar ik moet het zoeken. Ik heb dat ding ergens anders staan. Misschien dat ik de disks hier heb.

Even zoeken!!

Verwijderd

ff zoeken met google :
http://www.ics-finmek.com/ihdesk/support/dwsn1407.htm
Dit moet het zijn :)
Als dit het niet is, moet je ff verder kijken op de site, en anders hun een mailtje sturen (wordt beantwoordt!!)

• Wormzz
deze kwam ik ook al tegen, maar is alleen om eisa kaarten te installeren en niet om andere bios zaken te doen

Verwijderd

Staat ook iets voor bios bij....
Misschien is dit het :
http://www.ics-finmek.com/ics/SWTool_PC/ICU/ICU=Utility.htm
Het moet toch ergens op die site staan, lijkt me :?

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 09:36
Ik heb ze gevonden. Heb je nog interesse? Stuur me even een mail a.u.b.

• Wormzz
Ik heb ze al gekregen via iemand die ze nog had liggen, maar toch bedankt voor jullie mederwerking.
Pagina: 1