Ok ik heb weer eens grote plannen. Het plan is om een boek (over php) te schrijven (in het nederlands). Aangezien er superveel tutorials maar (naar mijn ervaring/mening) nog niet echt veel complete online boeken zijn, wou ik het dan maar eens proberen. Nou ben ik dus op zoek naar fatsoenlijke software die ik hiervoor kan gebruiken. Ik kan natuurlijk zelf het wil opnieuw uitvinden, maar dat kost VEEL tijd....
Wat ik dus nodig heb is een 'programma/script/oid/' waarmee ik dus mijn 'boek' naar verschillende formaten kan exporteren (html/pdf/word?/enz.). Ook moet alles semi-automatisch worden opgemaakt, dus code highlighting e.d. Is er iemand die zo'n programma kent?
P.S. Misschien moet het naar SA maar ik vind het dus nogal developers-gericht, dus vandaar.
Wat ik dus nodig heb is een 'programma/script/oid/' waarmee ik dus mijn 'boek' naar verschillende formaten kan exporteren (html/pdf/word?/enz.). Ook moet alles semi-automatisch worden opgemaakt, dus code highlighting e.d. Is er iemand die zo'n programma kent?
P.S. Misschien moet het naar SA maar ik vind het dus nogal developers-gericht, dus vandaar.