kwou zegge...
je gaat dat toch niet eerst allml zelf kopen en dat dan de helft niet betaald.
zou un beetje lame zijn
je gaat dat toch niet eerst allml zelf kopen en dat dan de helft niet betaald.
zou un beetje lame zijn
Verwijderd
uhm, dat nederlands bedrijf heeft geen paarse hoorPhant0m schreef op 06 oktober 2002 @ 12:05:
5 mm of 3 mm??
als het 5 mm is dan wil ik graag:
10 - rode
10 - witte
10 - paarse
Verwijderd
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
hoe meer rare dingen je opnoemt hoe minder de kans is dat we aan duizend komen van 1 soort hoorVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 12:48:
Lijn maar op wat jullie willen aan led (specificeren in 3 en 5 mm met voor elk de kleuren/aantallen) als er nog behoeft is aan andere zaken hoor k het graag.
Wij hebben laatst ook dvd spelers voor 65,- euro geleverd met ac-3, dts, regiovrij in zilver.
Maar dan ook minmaal 1000 stuks en bankgarantie vooraf.
weerstandjes wordt een beetje priegelwerk, denk ik, daar dit wel heel erg variabel is.
Wij hebben trouwens wel m4 en m6 boutjes met een led erin. de draad loopt door het draad eind.
grtn,
Bram
Verwijderd
fotootjes van die bouten??Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 12:48:
Lijn maar op wat jullie willen aan led (specificeren in 3 en 5 mm met voor elk de kleuren/aantallen) als er nog behoeft is aan andere zaken hoor k het graag.
Wij hebben laatst ook dvd spelers voor 65,- euro geleverd met ac-3, dts, regiovrij in zilver.
weerstandjes wordt een beetje priegelwerk, denk ik, daar dit wel heel erg variabel is.
Wij hebben trouwens wel m4 en m6 boutjes met een led erin. de draad loopt door het draad eind.
grtn,
Bram
Verwijderd
Dahm, dat lijkt mij ook erg gaaf, heb je daar pics van???Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 12:48:
[...]
grtn,
Bram
Verwijderd
Als iemand effe een siteje kan maken met daar een aantal velden waar je kan invullen welke leds en hoeveel en email adres + gotname.. dan kunnen we het mooi overzichtelijk maken wie wat wil hebben.. ipv hier maar iedereen te laten roepen van ik wil er x rode en x blauwe enzo...Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 12:48:
grtn,
Bram
Verwijderd
Verwijderd
ja, ik denk dat dit met blauw wel te halen is, maar of dat met de andere kleuren ook isajampaniki schreef op 06 oktober 2002 @ 13:00:
Zeker ff een piccie hebben van die bouten. die zouden wel errug cewl zijn.
Maar we moeten dus bij elkaar minstens 1000 ledjes hebben, alle kleuren bij elkaar dus?
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
Verwijderd
wtf?Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:08:
Die LCD schermpjes, kun je die gewoon meteen aan een parallelle kabel gaan solderen of moet er eerst nog een of andere vage schakeling tussen?
Verwijderd
Verwijderd
niet dat ik weet
[ Voor 0% gewijzigd door RocketKoen op 06-10-2002 13:42 . Reden: url ]
Verwijderd
eerst iemand hebben die de IA wil starten..RocketKoen schreef op 06 oktober 2002 @ 13:41:
ik wel ook wel een lading ledjes:
als iemand de IA nou eens post op www.laupro.nl/ia
dan kunnen we beginnen met bestellen
Verwijderd
Verwijderd
als het je goed uitkomt zou ik zegge. waarom niet.spacy_ schreef op 06 oktober 2002 @ 14:17:
ik heb op zich wel de tijd voor een inkoop actie, werk op het moment maar 20 u/week
Verwijderd
woei, beter als jij hem start..!!spacy_ schreef op 06 oktober 2002 @ 14:31:
Ik ga over 2 uur bij laupro het wel in orde maken,
tot die tijd post hier eventueel wat tips (het is m'n 1e inkoopactie)
Verwijderd
zijn jullie er al uit wie em start??Piksa schreef op 06 oktober 2002 @ 14:49:
start jij hem of ik?
globalgimmicks, kan je me effe je e-mail geven of mij effe contacten op pixxa@xtreme-gaming.net . dank je
Niet alles wat jij opnoemt staat op die site, bv die bouten. Kan jij niet ff een lijstje maken/aanvragen met het gehele assortiment.Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 14:05:
Voor de losse producten die opde site staan even contactewn met peter vd wetering.
Hij levert de gewone spullen voor ons in NL.
De speciale losse spullen kun je wel via mij doen, leds etc.
grt,
Bram
n54 power!
nee Bram bedoelde dat we op hun site de producten kunnen zien wat ze van die leds maken,TMDevil schreef op 06 oktober 2002 @ 16:21:
Ik voeg me af als ik nou blind ben of dat er gewoon geen leds op die site van globalgimmicks.com staan? of doe ik iets verkeerd?? zou ook best kunnen, of liever gezegt nix verbasen...
Verwijderd
dit is dus een soort achter over druk ideeTMDevil schreef op 06 oktober 2002 @ 16:21:
Ik voeg me af als ik nou blind ben of dat er gewoon geen leds op die site van globalgimmicks.com staan? of doe ik iets verkeerd?? zou ook best kunnen, of liever gezegt nix verbasen...
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
zal ik zeker doenVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:54:
[...]
oke, geef even een sijntje wie hem start en als de IA op laupro staat..
de email met dat soort vragen heb ik net verstuurd naar Bram info@globalgimmicks.com (ik hoop dat hij hierdus op reageert)Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:59:
[...]
weet jij trouwens of het nou 1000 ledjes per kleur waren of 1000 voor alle kleuren?
Hallo Bram
we accepteren je voorstel om via jullie de order te regelen,
ff een paar vragen, gezien ik hoogst waarschijnlijk de inkoopactie ga regelen:
-je noemde een prijs van de leds per kleur, maakt het niet uit of dit 3 of 5 mm is?
-kun je iets meer info verstrekken over smt/smd leds en de in boutjes zittende leds?
-wat bedoel je precies met minimaal 1000 stuks? per type ledje, of in totaal ?
-bankgarantie vooraf wordt zeker betaling vooraf mee bedoeld? dit is vrij standaard leek mij voor particulieren zoals ons
groet'n
Roland Janssen
( spacy_ op GoT )
Verwijderd
spacy_ schreef op 06 oktober 2002 @ 17:03:
[...]
de email met dat soort vragen heb ik net verstuurd naar Bram info@globalgimmicks.com (ik hoop dat hij hierdus op reageert)
[...]
Verwijderd
Verwijderd
het foldertje zal ik ff doorlezen voor specs en plaatjes van dat LEDschroefje...
De 3 en 5 mm leds zijn hetzelfde qua prijs en specificaties.
Yep, de kleuren/typen/ed gaan per 1000 stuks.
...
Bijgevoegd een foldertje van de schroef leds. deze zijn ook 3000 mcd echter
stralingshoek 15 graden.
Pricing moet ik even nakijken rond de 4 euro.
Als je hier echt interesse in hebt dan zal ik deze wel even navragen voor
een betere prijs. We hebben ze ook voor op de autoventiel met batterijen als
je dan rijdt gaat de led automatisch aan en geeft een gave lichtcirkel in je
wiel.
...
Spanning;
uit mijn hoofd weet ik het niet precies maar rood is 2,7 volt, blauw 3,6 en
wit, 4,7 ongeveer.
...
Heldertransparant, kleurloos., het zijn gewone leds, 5 mm en anders 3 mm
...
Verwijderd
Verwijderd
wh00t, light-wieltjesspacy_ schreef op 06 oktober 2002 @ 18:13:
Ik heb een mail ontvangen van globalgimmicks
effe een paar quotes:
[...]
het foldertje zal ik ff doorlezen voor specs en plaatjes van dat LEDschroefje
en ze kopen de leds idd heel groot in (daar kunnen wij als georganiseerde tweakertjes echt niet bij in de buurt komen)
het is dus de 1000 halen per type/kleur!!!
de actie zal zowiezo bij sluting dus nog half open blijven om aantallen te veranderen!
ik neem aan dat er hier genoeg gekken zijn die graag de ledjes op hun wiel van de auto willen ? (ikke wel igg)
Verwijderd
of eerst een echte animo houden en dan pas echt inkopen..Piksa schreef op 06 oktober 2002 @ 18:37:
hummmm das kut idd ... als er minder dan 1000 is besteld gaat die niet door denk ik ... en een speling van 100 ofzo ... dus minimaal 1100 besteld. dan pas bestellen in echt ofzo? snap je?
Verwijderd
Misschien kan 't ook zo:Piksa schreef op 06 oktober 2002 @ 18:37:
hummmm das kut idd ... als er minder dan 1000 is besteld gaat die niet door denk ik ... en een speling van 100 ofzo ... dus minimaal 1100 besteld. dan pas bestellen in echt ofzo? snap je?
Verwijderd
Zullen deze in NL niet verboden zijn?We hebben ze ook voor op de autoventiel met batterijen als
je dan rijdt gaat de led automatisch aan en geeft een gave lichtcirkel in je
wiel.
Wat ik me eigenlijk afvraag over die dingen is als ze voor de auto zijn of voor de fiets of brommer. En als ze voor de auto zijn vraag ik me af als je dan niet hele erge vibraties in je stuur gaat krijgenBezzerk schreef op 06 oktober 2002 @ 19:34:
[...]
Zullen deze in NL niet verboden zijn?
Ze verbieden hier alles wat extra aandacht trekt op de weg...
n54 power!
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 19:23:
[...]
Misschien kan 't ook zo:
rond de duizendtallen naar boven af indien je bv 2750 ledjes van 1 kleur hebt -> dus dan 3000 bestellen de overige 250 stuks of nog los te koop aanbieden aan laatkomers.
Of gewoon de deelnemers afgaan of ze nog een aantal meer willen hebben (ik zou 't niet erg vinden om ipv 50 ineens met 60 stuks opgescheeptte zitten.)
Of verpats ze aan nitraat voor in z'n webshop
Bij aantallen laag in de duizend naar beneden afronden, en moeten we met wat minder ledjes toedoen..
Misschien nog 1 klein ideetje: aantal te bestellen kleuren beperken tot bv alleen wit, UV, blauw en rood. 'T lijkt me wat moeilijk om de groene en oranje ledjes tot de 1000 stuks te krijgen.
Nee ik bedoel dus saaaamen 1000 ledjes per kleur per soort. Mkay?Piksa schreef op 06 oktober 2002 @ 20:06:
huh? bedoel jij nu dat je als klant er MINIMAAL 1000 moet bestellen??? ... das dus niet zo ... wij moeten de grens van minimaal 1000 bestelde leds halen om aan die prijs te komen he:)
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
Verwijderd
waar zie jij die dingen staanKr3Kr schreef op 06 oktober 2002 @ 21:33:
euuhh, gaat het hier alleen om de leds? want ze hebben ook heeel veel andere 1337 dingen [lcd, potmeters, etcetc]
ik ben ook wel in voor:
-KNOB3 Silver Position Aluminium Knob
-LCD16X2 16 x 2 Character LCD Display
Wat d8 je van de website?waar zie jij die dingen staan
laat dan is zien waar die LCD's staan...ComputerFreakz.Net schreef op 07 oktober 2002 @ 22:38:
[...]
Wat d8 je van de website?
www.globalgimmicks.com OF www.litecubes-europe.com
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq