Toon posts:

Systeemeisen UT2003 onder Mandrake 9.0 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vanavond Mandrake 9.0 installeren en proberen om daarop Unreal Tournament 2003 aan de praat te krijgen :)

Zijn de systeemeisen van dit spel vergelijkbaar met die onder Windows XP, of zijn deze -bijv door efficientere code- lager? Ik heb dit nergens kunnen vinden...

Kan ik misschien ook met minder schijfruimte volstaan aangezien de installatie vanaf slechts 1 cd gebeurt? (alleen cd3 toch?)
Want als ik 3Gig nodig heb voor UT moet ik eerst nog m'n Linux partitie gaan vergroten...

tnx

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
als je nou eerst een kijkt of je de windows systeem eisen haalt, dan haal je die van MDK al helemaal toch :?

lijkt me vrij logisch

Verwijderd

Topicstarter
Ja die van Windows haal ik wel, maar ik ben gewoon nieuwsgierig en wil graag vooraf even weten of mijn partitie groot genoeg is...
Ik vraag toch alleen of ze misschien lager zijn? logische vraag toch?

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Je hebt ± 2.4gig ruimte nodig, ik zou hem net ook installeren onder MDK9.0 maar om de 1 of andere rede blijft hij maar om de game cd vragen ( volgens mij CD1 ). Beetje vaag ( heb ze er allemaal al in gehad ).

Meer mensen dit probleem gehad?

fotoblog

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord Violator,

ik realiseer me net dat ik UT2003 ook niet onder Linux zal kunnen spelen, voordat ik een Linux-crack heb.... mijn UT2003 is nl niet van legale herkomst en gebruik onder XP dus een crack...
Misschien ook jouw probleem?

• ViolatoR
Nee heb mijne vanmiddag netjes gekocht :D

fotoblog

Verwijderd

Topicstarter
Was ik ook van plan, maar vond hem helaas errug tegenvallen :(
Linux tryout was dan ook meer een experimentje

• ViolatoR
Ja die tryout ook, verder prima spel hoor :) ( IMO )

fotoblog

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Is UT2003 zonder Windows emulators te spelen dan :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

ViolatoR schreef op 05 oktober 2002 @ 17:21:
Je hebt ± 2.4gig ruimte nodig, ik zou hem net ook installeren onder MDK9.0 maar om de 1 of andere rede blijft hij maar om de game cd vragen ( volgens mij CD1 ). Beetje vaag ( heb ze er allemaal al in gehad ).

Meer mensen dit probleem gehad?
uhm ja, de installatie ging niet van harte, maar is wel gelukt, je moetgewoon af en toe 1 van de 3 cd's er in doen en kijken of hij het doet :) zo lukte de installatie bij mij wel. na veel geklooi

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

Verwijderd

Topicstarter
Ja er staat een Linux installer op cd3

• connected
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

ut2k3 zal waarschijn lijk niet zo goed draaien als in windows omdat de open gl code niet bepaald optimaal is :)

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
DETONATORX schreef op 05 oktober 2002 @ 17:46:
ut2k3 zal waarschijn lijk niet zo goed draaien als in windows omdat de open gl code niet bepaald optimaal is :)
Ik heb de demo zowel in Windows als in Linux gespeeld, en ik moet zeggen dat het in Windows volgens mij redelijk wat sneller is. Uiteraard heb ik dit gedaan met hetzelfde systeem :)
Wel moet je even denken aan de nVidia drivers, anders draait het als... een draaimolen. :P
Pagina: 1