Lexmark x75 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik wil een Lexmark X75 All-In-One Print Centre gaan kopen heeft iemand ervaring met dit apparaat.

Specs:
Technische specificaties

Printen
2400 x 1200 dpi printresolutie voor perfecte fotokwaliteit
Laserkwaliteit zwarte tekst, ook op normaal papier
100 vel papierinvoer
Printsnelheid zwart-wit: tot 11 pagina's per minuut
Printsnelheid kleur: tot 6 pagina's per minuut

Kopiëren in kleur met PC-aansluiting
Kopieersnelheid zwart-wit: tot 9 pagina's per minuut
Kopieersnelheid kleur: tot 4 pagina's per minuut
van 1 tot 99 kopiën in 1 keer, verkleinen tot 25% en vergroten tot 400%
voor het snelle kopieerwerk thuis

Scannen in kleur en zwart-wit
Flatbedscanner voor het kopiëren van boeken, tijdschriften, etc.
600 x 1200 dpi scanresolutie met 48 bits kleurdiepte
Gebruiksvriendelijke fotobewerkingssoftware meegeleverd
Uitgebreide OCR software die documenten converteert naar tekst
Handige functies als scan-naar-e-mail en scan-naar-fax

Faxen met PC-aansluiting
Faxfunctie via een PC-modem; faxsoftware wordt meegeleverd

Aansluiting en compatibiliteit
USB aansluiting
PC en Mac compatibel:
Windows 98, 2000, Me en XP
Mac OS 9.2 en Mac OS X 10.x

Afmetingen (B x D x H):
printer dicht: 460 x 337 x 168 mm
printer open: 460 x 560 x 296 mm
Gewicht: 4,6 kg

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

hiermee vond ik veel interessante info dacht ik zo :)

• Ibbelz
Euhm ff voor de duidelijkheid ik heb al gezocht op google de search hier enz enz.. Ik wil graag de ervaringen van de mensen hier horen. Dus geen reviews enzo ??

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Niet direct ervaring, maar wel een algemene ergenis over de X7x serie van Lexmark: Ze kunnen niet stand-alone kopieren. Dat is IMHO toch juist 1 van de redenen om een all-in-one aan te schaffen. Een X85 kan dat wel, maar is natuurlijk duurder. Als het budget erg belangrijk is zou je ook voor het oude model de X83 kunnen gaan, scheelt niet heel veel in prijs met de X75.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Mijn tante heeft een X75 staan.

Installen was een makkie, heeft me nichtje van 13 gedaan. Print prima en snel, knoppen zijn goed te bedienen. USB kabel werd overigens niet meegeleverd (geen probleem d8 ik zo)

Helaas heeft het apparaat het slechts 3 weken uitgehouden in verband met een 'bekende productiefout', aldus Lexmark. Ding ging niet meer uit, en bij stroom eraf / erop, of aan/uit knop drukken vloog de carthouder naar het midden en dan keihard naar links tegen de zijkant, waarbij beide inktcassettes eruitvlogen. Stuk dus.

Ik heb niks tegen Lexmark maar het is handig als je dit weet. Die van me tante wordt overigens kostenloos vervangen, dus de service is prima.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Ibbelz
Speedpete schreef op 06 oktober 2002 @ 22:37:
Mijn tante heeft een X75 staan.

Installen was een makkie, heeft me nichtje van 13 gedaan. Print prima en snel, knoppen zijn goed te bedienen. USB kabel werd overigens niet meegeleverd (geen probleem d8 ik zo)

Helaas heeft het apparaat het slechts 3 weken uitgehouden in verband met een 'bekende productiefout', aldus Lexmark. Ding ging niet meer uit, en bij stroom eraf / erop, of aan/uit knop drukken vloog de carthouder naar het midden en dan keihard naar links tegen de zijkant, waarbij beide inktcassettes eruitvlogen. Stuk dus.

Ik heb niks tegen Lexmark maar het is handig als je dit weet. Die van me tante wordt overigens kostenloos vervangen, dus de service is prima.
Hmm oke dan kijk ik nog wel even verder voor een gewone printer denk ik want koepieeren enzo heb ik niet echt nodig en leverd alleen maar meer problemen op denk ik :(.. Bedankt .

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 20:45
Kick, ff zien of er meer mensen zijn met dit apparaat.
Ik wil 'm namelijk ook aanschaffen :Y)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 20:45
Ik geloof dat niemand 'm heeft :D

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Zie mijn post hierboven.

M'n tante heb inmiddels een nieuwe, en die doet het voorlopig nogsteeds.

Gister een HP all-in-one onder handen genomen, een 635, die was dus ook leuk stuk... :(

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Pagina: 1