• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Wie weet waar ik de updates kan vinden voor Symantec AntiVirus voor de Palm (http://www.symantec.com/sav/)?

Als ik op 'free updates' klik dan kom ik bij de service pagina van Symantec uit, maar ik an nergens Symantec AV voor de Palm terugvinden...

Verwijderd

Hier gaat het weliswaar over een upgrade, maar die kost 29,95 US$. Overigens wil ik er best een nieuw topic voor openen, maar wat is eigenlijk het nut van een virusscanner op een PDA? Als je een virus hebt, pech, harde reset, hotsyncje >> Klaar is Clara. Het lijkt mij een goedkope manier van Symantec om bestaande technologie te porten naar Palm OS om zo nog een extra markt t e voorzien van een oplossing voor een probleem dat niet bestaat...... Maar dat is mijn mening.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:41

botoo

💀 too old to die young

Het nut van een PDA virusscanner is imo idd minimaal, maar niet helemaal onnuttig.
Soms ben je een poos niet in staat om te syncen, denk aan meerdaagse beursen enzo, juist dan is het vervelend (en zeer beschamend als je veel gegevens beamt) als je een virus verspreid en/of je PDA niet meer goed werkt.

Als er binnenkort dmv bv BlueTooth meer verbindingen openstaan met je PDA, dan word virusbescherming wel steeds belangrijker.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Die 2002 versie heb ik al 8)
Ik heb nog eens zitten denken, maar misschien zijn er wel helemaal geen nieuwe virussen voor de Palm bijgekomen en is er daarom geen update... De handleiding zegt er ook niks over.
En over het nut van zo'n ding? Ach, ik heb 'm gekregen dus waarom zou ik 'm niet erop zetten... je weet maar nooit.