Ik ben hier nu bij bekenden en probeer hier @home via een sitecom DC-202 aan de gang te krijgen. Nou dat lukt dus van geen meter
het internet werkt wel direct dus (pc + modem + verbinding) = ok.
Als ik de router instel en alles inprik, werkt t netwerk perfect, de 2 pctjes krijgen netjes een ip van de dhcp van de router.
Maar nu als ik alles invul voor @home verbinding (en dat is niet veel
) dan doet hij t gewoon niet, ik heb echt al alles uitgeprobeerd met instellingen enzovoort.
De router zegt wel dat hij de modem ziet en met hem kan verbinden maar hij krijgt geen ip van @home. (automatisch ip staat natuurlijk aan enz.) (en geloof me je kunt hier niet veel instellen dus veel opties heb ik niet)
Prik daarna de kabel weer in de pc (naam en werkgroep tuurlijk ff veranderen) dan doet die t meteen (na een reboot)
Dus volgende logisch stap is een firmware update van 1.6.05 naar 1.6.09 hierna deed hij het nog steeds niet.
Heeft hier iemand anders ook nog problemen mee en weet je mischien een oplossing, behalve het afwachten op weer een nieuwe firmware versie?
(het ding is pas nieuw dus in de search hoef je niet te gaan kijken
)
het internet werkt wel direct dus (pc + modem + verbinding) = ok.
Als ik de router instel en alles inprik, werkt t netwerk perfect, de 2 pctjes krijgen netjes een ip van de dhcp van de router.
Maar nu als ik alles invul voor @home verbinding (en dat is niet veel
De router zegt wel dat hij de modem ziet en met hem kan verbinden maar hij krijgt geen ip van @home. (automatisch ip staat natuurlijk aan enz.) (en geloof me je kunt hier niet veel instellen dus veel opties heb ik niet)
Prik daarna de kabel weer in de pc (naam en werkgroep tuurlijk ff veranderen) dan doet die t meteen (na een reboot)
Dus volgende logisch stap is een firmware update van 1.6.05 naar 1.6.09 hierna deed hij het nog steeds niet.
Heeft hier iemand anders ook nog problemen mee en weet je mischien een oplossing, behalve het afwachten op weer een nieuwe firmware versie?
(het ding is pas nieuw dus in de search hoef je niet te gaan kijken
[ Voor 0% gewijzigd door ExcaliburDexter op 05-10-2002 16:48 . Reden: typ vouten ]