Toon posts:

IP's Scannen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje,

Kan een provider zien, dat er door een user van de provider ip's gescannt wordt?

THX
Divius

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
dat kunnen ze vast wel zien, maar dat zou denk ik te veel moeite zijn.

maareh, als jij zo'n gast bent die de hele dag mensen op open poorten zit te scannen dan wil ik ff zeggen dat ik jou nu al niet meer moet.!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ze kunnen het vast wel zien maar dat checken ze echt niet...
Alleen het is gewoon ENORM zielig... je bereikt er echt niks mee...

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ben er ook niet mee bezig, ik vroeg het me alleen af, want ik ken van die 'zielige' mensen die er wel meebezig zijn en vroeg me af of deze mensen ook te achterhalen zijn.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ze controleren er wel op en als ze je betrappen geven ze het door aan de politie

Verwijderd

Ten eerste: zulke mensen zijn echt ongelovelijke stakkers. Maar het lijkt me niet dat de politie ook maar iets tegen zo iemand kan beginnen, ze doen niks strafbaars, toch?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
precies, ze doen niks strafbaar....maar het is zwaar irri. :(

als ik aan het einde van de dag naar mn server ga kijken heb ik weer een groot aantal port probes, trojan horse probes, en wassup scans en heel de shit...dan denk ik:

flikker allemaal maar een end omhoog!:(

Verwijderd

Als je een statisch ip-adres hebt, kan je wel eens een bericht van je provider verwachten. (Multi Proxy :) )

Als je inbelt via je modem (dynamische ip-adres) maak je het ze wat moeilijker, maar dit is tevens wel te achterhalen.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Scannen is niet verboden per wet, maar veel providers zijn er niet van gediend. En het valt meestal onder AUP. De acties die providers er tegen doen varieert. Van een boze brief tot afsluiting/boete.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Pagina: 1