Aangezien mijn t28s het begeven heeft wil ik een nieuwe gsm gaan kopen. Aangezien er momenteel veel gaande is in mobile land, de nieuw generatie telefoons [ems , polyphonic..] beginnen door te breken, ben ik toch wel erg aan het twijfelen wat ik moet gaan kopen, IP bel en sms ik alleen met mijn toestel moet ie een beetje klein zijn, trillen en stabiel! Ik zat te denken aan een ericsson T66. Is dit een goede keuze, wat is een andere goede optie, wil niet meer dan 250 euro uitgeven. Ik heb ip nog een prepaid kaartje liggen, toestelkortingen zijn tegenwoordig ook bijna nihil dus om nu weer een abo te gaan aanschaffen, dat hoeft eigenlijk even niet, of iemand moet een leuke aanbieding weten..
Verwijderd
de T66 is niet meer leverbaar, of zeer slecht leverbaar. de T66 is door Ericsson uit product gehaald en de opvolger is nu de T200 / T300... wellicht een tip om eens naar te kijken...
Verwijderd
de opvolger is de t600 niet de t200 of t300
nokia 6510 is ook een aanrader (ongeveer 300 euro maar zeker die prijs waard!)
nokia 6510 is ook een aanrader (ongeveer 300 euro maar zeker die prijs waard!)
waarom is hij uit productie genomen?Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 16:00:
de T66 is niet meer leverbaar, of zeer slecht leverbaar. de T66 is door Ericsson uit product gehaald en de opvolger is nu de T200 / T300... wellicht een tip om eens naar te kijken...
Verwijderd
de T200 is ongeveer 250,- . De T600 is nog niet uit, en zoek je een lekkere goedkope foon. De Philips Fisio word echt mega goedkoop.
Verwijderd
Goede vraag, ik zoek namelijk ook een 'goede no-nonsense' telefoon. Camera, mp3, fm of tv-out boeien mij echt helemaal niet. Wel kwaliteit, bereik, gewicht en groote.
De Ericsson T39m voldoet hieraan maar is prijzig en nauwlijks te krijgen, de T29s is ook een optie maar al helemaal moeilijk te vinden. Iemand anders een idee welke telefoons gemaakt zijn om 'mee te bellen' en niet binnen 2 dagen naar de kl*te zijn?
De Ericsson T39m voldoet hieraan maar is prijzig en nauwlijks te krijgen, de T29s is ook een optie maar al helemaal moeilijk te vinden. Iemand anders een idee welke telefoons gemaakt zijn om 'mee te bellen' en niet binnen 2 dagen naar de kl*te zijn?
Hij is al wel te koop, o.a. bij de Dutchtone winkels, los voor rond de €300.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 18:42:
De T600 is nog niet uit
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
ik heb een ericsson t66 gevonden voor 229 euro bij telecom.nu dit is toch wel het goedkoopste adress of weet iemand een beter adress? Ik kwam ook een sony cmd-z7 voor 199 euro tegen, is dat wat, volgens mij wel een beetje een dik apparaat of niet?
Verwijderd
Ik heb em voor 205 EUR.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 18:42:
de T200 is ongeveer 250,- . De T600 is nog niet uit, en zoek je een lekkere goedkope foon. De Philips Fisio word echt mega goedkoop.
Op internet is die dus echt wel goedkoper te krijgen.
Alleen de winkel waar ik em vandaan heb is geen aanrader. Ik heb 3 weken achter de aankoopbon aan moeten bellen. Ze waren hem vergeten. Dat kan gebeuren, maar 3 weken bellen voordat ze em nasturen
Verwijderd
http://www.koopjessite.nl/?./products/gsm.htmVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:35:
ik heb een ericsson t66 gevonden voor 229 euro bij telecom.nu dit is toch wel het goedkoopste adress of weet iemand een beter adress? Ik kwam ook een sony cmd-z7 voor 199 euro tegen, is dat wat, volgens mij wel een beetje een dik apparaat of niet?
Zelde prijs, geen verzendkosten.
betrouwbaar?Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 15:08:
[...]
http://www.koopjessite.nl/?./products/gsm.htm
Zelde prijs, geen verzendkosten.
Verwijderd
Het is niet de site waar ik mijn T200 heb besteld, als je dat bedoelt.
Ik heb er wel eens iets besteld en dat raakte kwijt in de post. Maar dat was hun schuld niet. Ik heb ze toen gemaild en kreeg meteen een mailtje terug hoe ik mijn bestelling kon volgen via de posterijen. Het bleek toen al die tijd op het postkantoor gelegen te hebben.
Postbode was denk ik vergeten een briefje door de bus te doen
Verder heb ik geen ervaringen met ze.
Die Motorola viel mij ook op ja. Maar hebben die geen rotmenu's?
De T66 schijnt wel een korte stanbytijd te hebben. De T200 trouwens ook (ervaring), terwijl daar toch meer beloofd wordt.
Verwijderd
Kijk eens wat siemens te bieden heeft. Ik lees hier vaak lovende dingen over siemens.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 19:28:
Goede vraag, ik zoek namelijk ook een 'goede no-nonsense' telefoon. Camera, mp3, fm of tv-out boeien mij echt helemaal niet. Wel kwaliteit, bereik, gewicht en groote.
kzag em zonet ook in de belcompany ...haas schreef op 05 oktober 2002 @ 21:01:
[...]
Hij is al wel te koop, o.a. bij de Dutchtone winkels, los voor rond de €300.
[afbeelding]
Verwijderd
Ik raad de t66 echt aan. Ik heb hem zelf ook. En hij is echt ideaal. Je voelt hem bijna niet in je zak. Polofoniche ringtones enzo interreseren me niet. want bij mij staat ie toch op tril. GPRS en shit enzo ook niet. Dus als je hem alleen voor bellen en sms'en gebruikt. Vind ik hem een van de beste telefoons. ook de 6510 is aante raden
Ik zit er zelf ook over te denken om een T600 aan te schaffen (opvolger van de T66), erg vet telefoontje en lekker klein. Het ligt een beetje aan de prijs van de T300 als die straks verkrijgbaar is waarvoor ik kies.
niks aan toe te voegen, gewoon wereld foon.Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 00:18:
Ik raad de t66 echt aan. Ik heb hem zelf ook. En hij is echt ideaal. Je voelt hem bijna niet in je zak. Polofoniche ringtones enzo interreseren me niet. want bij mij staat ie toch op tril. GPRS en shit enzo ook niet. Dus als je hem alleen voor bellen en sms'en gebruikt. Vind ik hem een van de beste telefoons. ook de 6510 is aante raden
no comment
Verwijderd
Tja, ik heb nu een C35i welke afgelopen twee jaren best goed heeft gewerkt. Jammer dat ik de M50 en MT50 lelijk als de nacht vind want die worden erug goed op dit forum gereviewd. Ik ben nu ff wat reviews aan het lezen en anders denk ik dat het iid een Siemens wordt.Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 17:15:
Kijk eens wat siemens te bieden heeft. Ik lees hier vaak lovende dingen over siemens.
Edit: Bummer... blijkt dat Siemens telefoons (nog steeds) geen groepen kunnen maken om adressen in te stoppen. Wel bestaande groepen renamen maar niet maken.
vivacom.nlVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 16:49:
wat zijn betrouwbare telefoonaanbieders op het net?
gsm.nl
telecom.nu
telecom4u.nl?
Die Siemens M50 vind ik er trouwens best wel vet uitzien hoor
ik denk dat ik voor een nokia 6510 ga in combinatie met een KPN 60 abo, dan krijg je de nokia er gratis bij dus, heeft iemand ervaring met deze cash deal hoe zit het precies in elkaar?
ik kan je wel zeggen dat je het goede hebt gedaan door de T66 niet te nemenVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:55:
ik denk dat ik voor een nokia 6510 ga in combinatie met een KPN 60 abo, dan krijg je de nokia er gratis bij dus, heeft iemand ervaring met deze cash deal hoe zit het precies in elkaar?
ik heb de T66 een weekje mogen gebruiken en ik moest 'm 4 keer opladen...
ook is-ie gewoon te klein voor mannenvingers en het uiterlijk vermoed dat de doelgroep toch vrouwen zijn (nofi)
over de 6510 niets ander dan lof
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Er is ook een grijze versie hoor!!!!!!Mooooody schreef op 14 oktober 2002 @ 14:50:
[...]
en het uiterlijk vermoed dat de doelgroep toch vrouwen zijn (nofi)
ik heb uiteindelijk een alcatel 511 prepaid gekocht, ik was er zo ziek van, zonder telefoon rond te lopen dat ik maar primafoon in ben gelopen, prima & geinig toestel voor nop geld
Pagina: 1