Gothic: Hulp nodig!

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik ben weer eens bezig met Gothic op PC{machtig spel}
ik moet nu Ur-Shak vinden , Xardas heeft me verteld waar ik de Orc Shaman kan vinden , alleen ik weet niet waar de castle ruins zijn, ik wil liever niet een FAQ/walktrough gaan bekijken want zonder dat je het echt weet kom je spoilers tegen, ik hoop dat sommige mensen hier het spel spelen of gespeeld hebben, want ik wil graag verder!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Idd, werelds spel.

M'n geheugen is een beetje vaag, maar de castle ruins zijn te vinden op het hoogste punt van het spel, op de top vd berg 'naast' Xardas' toren. Maar vanaf daar kun je er niet komen, je moet de berg op waar je ook de Orc Graveyard enzo vindt. Misschien herinner je je de eerste Golem die je bent tegengekomen (een blauwe dacht ik) op een brug. Een stuk daarvoor kun je naar rechts (gezien als je naar de Golem toe gaat). Daar kom je wat nme's tegen, zoals zo'n irritante grote hond (naam ff kwijt :+ ) ed. Ff dit stukje doorlopen en dan kom je een touwbrug tegen met een Orc en aan het einde vd touwbrug zijn de Castle Ruins, wat er dan gebeurt mag je zelf ontdekken :)

Hopelijk heb je hier wat aan :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ja ik had het al gevonden via een ZEER handig map op gothicdot.com de namen van alle plekken stonden erbij. geweldig, heb met de vriendelijke orc gepraat...tof accentje heeft ie ;)
moet nu zijn gevangen kameraad opzoeken en een ULU-Mulu door hem laten maken...
het spel heeft best wat weg van Lord of the rings {waarvan ik de dvd gister weer gezien heb} die film blijft fantastisch...enneh over gothic, laat deel2 maar gauw komen!!!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 16:58
inderdaad werelds spel, heb de demo indertijd bij de pc gameplay, en zodra ik aan het volledige spel kon komen, heb ik dit in een ruk uitgespeeld :)

werelds spel :P

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE