Toon posts:

printer <70 euro, niet zo'n dure cartridge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers
ik zoek een printer van 70 euro of minder maar hij moet niet zo'n dure inkt hebben en wel goed printen, ik had deze onder andere gevonden...

Apollo P-1200 € 37,-
Lexmark z25 € 51,-
Epson Stylus C20 € 55,-
Epson Stylus C40 € 55,-
Epson Stylus Color C42UX € 63,-
Epson Stylus C42 € 67,-
HP Deskjet 845C € 69,-
Epson Stylus Color C40UX € 70,-

maken de merken nog wat uit of zijn ze even goed?
de beste prijs kwaliteitsverhouding in samenhang met de prijs van cartridges svp,
dit topic zou voor andere mensen ook heel geschikt kunnen zijn die op zoek zijn naar een printer

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:40
Ik heb zelf goede ervarig met epson heb zelf een stylus color 660, en daar kosten zwart van wecare €8,95 :). Anders zou je het via mogelijkheden doen zoals : www.refillink.nl :?

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De consumentenbond heeft enkele maanden gelden een test gedaan over printers. Ik denk dat daar alles in staat wat jij graag wilt weten.

Ik zal even de overzichtstabel proberen te vinden met daarin de testresultaten + de prijzen van de cardridges.

Verwijderd

Topicstarter
termi... heb je ook nog een typenr van de cartridge? voor de epson color 660

• Luit
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/test_printers.JPG

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 11:15
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 14:00:
Hallo mede-tweakers
ik zoek een printer van 70 euro of minder maar hij moet niet zo'n dure inkt hebben en wel goed printen, ik had deze onder andere gevonden...
wat een eisen zeg spaar dan verder zeg...

Verwijderd

Topicstarter
ux achter de naam is dat usb of heb ik het verkeerd

Verwijderd

mr_niceguy schreef op 05 oktober 2002 @ 14:13:
[...]

wat een eisen zeg spaar dan verder zeg...
je HOEFT niet iets te zeggen hoor |:(

Ik geloof dat alle printers usb hebben. De Epson stylus color 660 is idd een goede instappert B) . Die raad ik je aan.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die onder andere kopen? epson 660 dan bestel ik em :D

Verwijderd

Die Epson Stylus C42 is een geinige printer en de cartridges kosten weinig.

• Glabbeek
  • Laatst online: 11-08 14:35

Glabbeek

Dat dus.

Het voordeel van Lexmark printers (in ieder geval waar niet die miniatuur cartridges ingaan) is dat ze heel eenvoudig gevuld kunnen worden: De gaatjes waardoor je de inkt kan spuiten zitten er al op :)

En zo is het maar net.

Verwijderd

Ik zou voor Canon S300 gaan. €100 aanschafprijs en lekker klein. Bovendien zijn de cardridges een stuk minder duur dan lexmark/HP/epson en is de kwaliteit zeer geschikt voor tekst/grafieken (wat minder voor foto's, daarvoor kun je beter S900 nemen).

Verwijderd

Topicstarter
ik wil kiezen tussen 2 printers nadat ik wat informatie had gevonden.

het wordt: canon s200 of de epson c42 (ux) weet iemand nou wat ux is btw?
ik twijfel tussen die 2 :S

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 15:46:
ik wil kiezen tussen 2 printers nadat ik wat informatie had gevonden.

het wordt: canon s200 of de epson c42 (ux) weet iemand nou wat ux is btw?
ik twijfel tussen die 2 :S
De epson C42 word in twee varianten geleverd nl een usb variant en een normale met printerpoort (prijs van beide ca € 69,- adv verkoop)
De C42ux is idd de usb variant

Verwijderd

Topicstarter
maarja wat zou de beste koop zijn? De epson c42 of de canon s200 voor hetzelefde geld ongeveer 65 euro

Verwijderd

Ik zelf zou gaan voor de Epson c42
Voor epson is sowieso veel navul en refill te krijgen en ik ben nog steeds van mening dat epson de mooiste afdrukken geeft, zeker met foto's
Succes met je keuze

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 19:00:
Ik zelf zou gaan voor de Epson c42
Voor epson is sowieso veel navul en refill te krijgen en ik ben nog steeds van mening dat epson de mooiste afdrukken geeft, zeker met foto's
Succes met je keuze
Mooie afdrukken ja, maar niet met refills
Test in een duits blad wees uit dat refills slechtere kwaliteit hadden omdat ze een kleiner kleuren beriek hebben en minder lichtecht, ze verbleken sneller

Als alles wat je wilt afdrukken text met wat logos is dan kun je zelfs nog goedkoper uit zijn, laatst bij de aldy de DJ 656c voor 55 euro en die heeft het soort atroon wat nog lekker na te vullen is en als je alleen zwart doet kan hij ook met een patroon werken
Pagina: 1