Voltage te laag?

Pagina: 1
Acties:

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Het viel me op dat mijn 3.3 voltage niet helemaal goed is:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~jc.horst/volt.jpg

Ik heb er nog niet echt veel last gehad, behalve dan een paar keer freezes.
Maar dat was dan 1 keer en dan weer een paar dagen niet, dus niet echt vervelend ofzo...

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
De voeding is wel genoeg! (350 watt)

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 14:33
Yep das al een heel oud probleem je kan er van alles over vinden in de zoek optie .

Ik zou er geen Geforce 4 opzetten als ik jou was want volgens mij gaat dat daardoor niet lukken .

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• BlubberZwijn
Nou met 1 freeze per week kan ik wel leven hoor.
En ik vind het wel vreemd, want het freezen kwam ook een keer voor toen de pc net 5 minuten aanstond, en ik alleen nog maar de browser gebruikt had...

Verwijderd

mmxmmx schreef op 05 oktober 2002 @ 14:17:
Yep das al een heel oud probleem je kan er van alles over vinden in de zoek optie .

Ik zou er geen Geforce 4 opzetten als ik jou was want volgens mij gaat dat daardoor niet lukken .
hahaha,al eens naar zijn specs gekeken 8)7 er zit een TI4600 in!!!!
nee zolang deze voltage niet te veel onder de 3V gaat is er geen probleem.
wanneer je er echt last van gaat krijgen,dan kun je er een andere voeding inzetten.
maar voolopig trekt ie het wel

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 14:33
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 14:39:
[...]

hahaha,al eens naar zijn specs gekeken 8)7 er zit een TI4600 in!!!!
nee zolang deze voltage niet te veel onder de 3V gaat is er geen probleem.
wanneer je er echt last van gaat krijgen,dan kun je er een andere voeding inzetten.
maar voolopig trekt ie het wel
Zoals je ziet zecht hij "De voeding is wel genoeg! (350 watt)"
En dat klopt ook want al plaats je een Enermax 533 watt dan nog blijft dat probleem !!!!
Zijn komputer loopt dus af en toe vast en ik weet bijna wel zeker dat het door die voltage kwestie komt .
En nee ik had niet naar zijn specs gekeken maar ik kan hem wel verzekeren dat zijn freeze probleemen weg zijn als hij er een geaforce 3 in zet .
Dus wat was er zo 8)7 aan mijn posting ?

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• BlubberZwijn
eigenlijk had ik de freezes 1 week een paar keer en daarvoor een maand niet :o en dan nu weer na een week ofzo weer 1 keer...

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op 06 oktober 2002 @ 12:21:
eigenlijk had ik de freezes 1 week een paar keer en daarvoor een maand niet :o en dan nu weer na een week ofzo weer 1 keer...
dan is da allemaal nie zo erg,een pc kan wel eens vastlopen

• BlubberZwijn
Ik ben wel van plan om er een tv-kaart in te zetten, gaat dit erge gevolgen hebben op het voltage?

• Termy
  • Laatst online: 00:34

Termy

valt er nog wat te fragge?

mmxmmx schreef op 06 oktober 2002 @ 12:13:
[...]

Zoals je ziet zecht hij "De voeding is wel genoeg! (350 watt)"
En dat klopt ook want al plaats je een Enermax 533 watt dan nog blijft dat probleem !!!!
Zijn komputer loopt dus af en toe vast en ik weet bijna wel zeker dat het door die voltage kwestie komt .
En nee ik had niet naar zijn specs gekeken maar ik kan hem wel verzekeren dat zijn freeze probleemen weg zijn als hij er een geaforce 3 in zet .
Dus wat was er zo 8)7 aan mijn posting ?
offtopic:
omfg wat is jouw nederlands slecht, ik hoop toch echt serieus dat je expres zo schrijft.....

bij mij kloppen al die waardes ook niet helemaal, zo zit de +3.3V nu op de +3.18V en de +12V op de +11.67V (de +5V zit wel precies op de +5.00V :)) maar ik heb hier geen last van freezes of zo en hier zit ook een ti 4600 in (exact dezelfde trouwens).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Pagina: 1