En daarom mag m'n moeder constant mail checken op mijn pc 
Ik denk dat 't met de cpu koeler te maken heeft..
Het is een PII-450 (slot1), Biostar M6VBE mobo, 64 MB PC-100, S3 Virge PCI kaartje, Realtek PCI NIC.
Niets dan problemen op het moment.. nu krijg ik vage beschermingsfouten zodat windows niet kan opstarten.. soms boot pc niet eens.. (monitor lampje oranje)..
Andere keren start ie wel en krijg je een scherm vol vage tekens of gewoon foutmeldingen van explorer.exe of kernel.exe..
Ik zou dus echt zweren dat het met de cpu koeler te maken heeft..
Heb em nu ongeveer 10x opnieuw er op gezet, maar hij lijkt echt goed contact te maken met de core.. Zit genoeg koelpasta op..
Er zaten eerst 2x 40 mm fans op maar 1tje was kapot dus heb ze allebei eraf gedaan en een 60mm coolermaster fan opgezet.
Maarja.. elke keer dat de pc weer crashed is de heatsink niet eens warm..
Heb verschillende soorten geheugen geprobeerd maar dat maakt ook geen verschil..
NIC eruit = zelfde probleem..
Is dit nou een cpu probleem of zou 't een virus oid kunnen zijn?
Heb iig 2x al geformatteerd.. windows reinstalled..
Eerste dag werkte windows naar behoren enzo maar nu is alles naar de klote.
Kan zelfs niet eens in veilige modus komen omdat ik daar al critical errors krijg
Ik denk dat 't met de cpu koeler te maken heeft..
Het is een PII-450 (slot1), Biostar M6VBE mobo, 64 MB PC-100, S3 Virge PCI kaartje, Realtek PCI NIC.
Niets dan problemen op het moment.. nu krijg ik vage beschermingsfouten zodat windows niet kan opstarten.. soms boot pc niet eens.. (monitor lampje oranje)..
Andere keren start ie wel en krijg je een scherm vol vage tekens of gewoon foutmeldingen van explorer.exe of kernel.exe..
Ik zou dus echt zweren dat het met de cpu koeler te maken heeft..
Heb em nu ongeveer 10x opnieuw er op gezet, maar hij lijkt echt goed contact te maken met de core.. Zit genoeg koelpasta op..
Er zaten eerst 2x 40 mm fans op maar 1tje was kapot dus heb ze allebei eraf gedaan en een 60mm coolermaster fan opgezet.
Maarja.. elke keer dat de pc weer crashed is de heatsink niet eens warm..
Heb verschillende soorten geheugen geprobeerd maar dat maakt ook geen verschil..
NIC eruit = zelfde probleem..
Is dit nou een cpu probleem of zou 't een virus oid kunnen zijn?
Heb iig 2x al geformatteerd.. windows reinstalled..
Eerste dag werkte windows naar behoren enzo maar nu is alles naar de klote.
Kan zelfs niet eens in veilige modus komen omdat ik daar al critical errors krijg