{probleem}
ik heb mijn adsl modem nou al een jaar getweaked nooit problemen maar nu wil mijn vader op zijn computer ook adsl en die computer staat weer in een netwerk met 2 andere pc en ja das een coax netwerk en nog al lang 300 m
en het is is nu zo dat ik een ethernet hub heb van 10 mbit met 8 uitgangen 1 een coax uitgang maar adsl gaat via utp naar de hub en dan naar mijn comp via utp (10 m)
enja is het dan nog mogelijk om daar coax bij de zetten
want als ik coax erbij stop gaat (line sync knipperen)
dus GEEN verbinding
{vraag}
Weet iemand hoe je met utp en coax samen adsl kan hebben?
of is dat niet mogelijk ?
mm dan denk je maak van dat andere ook utp maar mm dat gaat niet echt 300 m utp is niet mogelijk , en coax met versterker wel.
bedankt voor jullieb reakties
ik heb mijn adsl modem nou al een jaar getweaked nooit problemen maar nu wil mijn vader op zijn computer ook adsl en die computer staat weer in een netwerk met 2 andere pc en ja das een coax netwerk en nog al lang 300 m
en het is is nu zo dat ik een ethernet hub heb van 10 mbit met 8 uitgangen 1 een coax uitgang maar adsl gaat via utp naar de hub en dan naar mijn comp via utp (10 m)
enja is het dan nog mogelijk om daar coax bij de zetten
want als ik coax erbij stop gaat (line sync knipperen)
dus GEEN verbinding
{vraag}
Weet iemand hoe je met utp en coax samen adsl kan hebben?
of is dat niet mogelijk ?
mm dan denk je maak van dat andere ook utp maar mm dat gaat niet echt 300 m utp is niet mogelijk , en coax met versterker wel.
bedankt voor jullieb reakties