Waar kan ik mijn LOGO's vinden in mijn NOKIA 8310???

Pagina: 1
Acties:

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 09:55
Hoi ik heb gisteren dus deze telefoon gekocht , een logotje gedowbnload, werkt operfect , staat ook in beeld, maar waar is die terug te vinden in de telefoon , om te verwijderen eventueel , kan het nergens vinden

misschien weet een van jullie hoe , thanx

groten bioblade B)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dat kan niet verwijderd worden, je kan er alleen een ander logo overheen zetten.

• Gipsy King
ok dus niet verwijderen , allen eroverheen? dus hij saved er automatisch overheen?

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:07

tozzke

aka tozzert

jep ;)

ik heb hem al 10 maanden en de logo's overschrijftie inderdaad....
tip: koop een IrDa kastje voor je PC... dan kun je al de logo's op je PC bewaren en overzetten. Tevens alle SMS-jes zijn te bewaren op je PC, eigenlijk alles ;)
en je bespaart je de kosten voor bij elke telefoon een nieuwe datakabel te kopen (zolang de gsm maar over IrDa beschikt :D )

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-03 22:03
klopt voor logo in opstart scherm is er maar 1 plaatje en dus niet meerdere

iets met lenzen

• Gipsy King
Ok bedankt mannen , dan hoef ik me niet meer druk te maken

wat mij betreft kan die forum dicht

THANX!! >:)

Verwijderd

Ik heb gehoord dat er wel een software update is waarmee je logos ken opslaan en selecteren. ff zoeken dus (je heb natuurlijk ook een datakabel nodig)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kan je ook de opstart scherm veranderen op een 8310, ik heb hier het programma logomanager. Dus ik bedoel die handjes he ;)

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:07

tozzke

aka tozzert

eigenlijk zoek ik een update waarin de kalender logischer in elkaar steekt... dus dat je een volledige maand in 1 oogopslag kunt bekijken (per dag sux).... was in mijn Siemens S35i beter geregeld, de 6310 heeft het ook meen ik

edit:

en die updates... die zijn vast niet via IrDa uit te voeren hè?

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Tozzman: die update heet 'nokia 6510'. Eigenlijk hetzelfde toestel als de 8310, maar als belangrijkste voordeel die kalender..
Pagina: 1