Goeie,
Ik heb volgens mij een erg vaag probleem met mijn twee IBM GXP60 40 GB's. Sinds kort hikte een van de schijven af en toe met opstarten, werd niet herkend. Een power down en opnieuw opstarten ging meest wel goed.
Nu doet ie het alleen helemaal niet meer, als ik twee schijven aan de IDE controller hang. 1 schijf gaat best, twee niet
Gegevens systeem
ABIT TH7 II moderbord
512 MB RD ram
en dus die twee schijven.
Heb al van alles geprobeerd :
Schijven omdraaien op controller
nieuwe kabels
1 schijf staat op master, 1 op slave
hangt een koeler voor de schijven
staan niet in raid
Is er een van de twee overleden? zo ja, welke? Want als stand alone doen ze het allebei goed. Is het moederbord overleden? dat de IDE controller geen twee schijven meer aankan??
Als iemand ideeen heeft hoor ik het graag
dank
Mart
Ik heb volgens mij een erg vaag probleem met mijn twee IBM GXP60 40 GB's. Sinds kort hikte een van de schijven af en toe met opstarten, werd niet herkend. Een power down en opnieuw opstarten ging meest wel goed.
Nu doet ie het alleen helemaal niet meer, als ik twee schijven aan de IDE controller hang. 1 schijf gaat best, twee niet
Gegevens systeem
ABIT TH7 II moderbord
512 MB RD ram
en dus die twee schijven.
Heb al van alles geprobeerd :
Schijven omdraaien op controller
nieuwe kabels
1 schijf staat op master, 1 op slave
hangt een koeler voor de schijven
staan niet in raid
Is er een van de twee overleden? zo ja, welke? Want als stand alone doen ze het allebei goed. Is het moederbord overleden? dat de IDE controller geen twee schijven meer aankan??
Als iemand ideeen heeft hoor ik het graag
dank
Mart