Toon posts:

Toshiba satellite pro 6000 & wireless lan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een laptop van toshiba (satellite pro 6000) met wireless lan onboard. Nu werkte ik eerst onder win 98 en daar herkende die deze kaart gewoon en kon zo de driver installeren. Nu heb ik gisteren win xp home geinstalleerd en nu zie ik de wireless lan kaart helemaal niet en krijg de driver ook niet geinstalleerd die i k op de toshiba site heb gedownload.

Wie weet een oplossing????

BVD

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

en het probleem met de install van de driver is ...
Welke foutmelding ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
op de site van toshiba staat de de driver voor windows XP is heb ff in de .inf gekeken en hij is gemaakt voor NT4/win2000

als ik de driver wil installeren dan krijg ik geen melding hij ziet de driver gewoon niet.

ben al wezen zoeken maar ik kan niet een andere driver vinden voor windows XP.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 11:54:
op de site van toshiba staat de de driver voor windows XP is heb ff in de .inf gekeken en hij is gemaakt voor NT4/win2000
Veel Win2k drivers werken ook in XP.
Als ie op de website van de producent staat als XP driver dan zal ie wel in XP werken.
als ik de driver wil installeren dan krijg ik geen melding hij ziet de driver gewoon niet.

ben al wezen zoeken maar ik kan niet een andere driver vinden voor windows XP.
[/nohtml]
Duid gewoon manueel tijdens de driver install eens de .inf aan ipv hem zelf te laten zoeken naar die .inf

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe altijd bij het installeren van drivers dat ik zelf het .inf bestand aanklik. Alleen deze keer krijg ik helemaal geen driver waar ik dan uit zou kunnen kiezen.

En die driver lijkt mij opzich wel goed want het staat op de site van toshiba aangegeven als win XP driver.

Verwijderd

http://home.toshiba-tpc.com/sos/download.html?c=670

hier vond ik alles wat ik nodig had....
Pagina: 1