Wat doe je als je niks te doen hebt in de vakantie en weet dat je pa nog een spuitbus verf heeft te staan. uhm gamen hmmm goed idee maar neej ik ging maar even Casemodden
ik begon van shit wat ziet me kassie er saai uit ik plak er wat cwle pics tegenaan nou ik wat printen en knippen en plakken en toen d8 ik hmmmm das nog niks ik heb niks te doen laat ik me kast leegplukken en gaan verfen. Ik de kast leeghalen en toen schuren, waterproof schuurpapier hadden we nog en daarna met amoniac lekker vetvrij maken en de s'avonds ik met goede hoop gaan spuiten in de tuin. ik kijken naar het resultaat en wat gebeurt er PUTJES !!! ik helemaal boos. moeke wist ook niet hoe ut kon, jah ik had wel eens gespoten maar nog nooit eerder putjes gehad wist ook niet hoe dat kon dus s'avonds ik me vader maar eens vragen hij zo warem de spuitbus en de kast wel op kamertemp. ik zo uhm neej ? oeps..... nou ik die avond weer schuren en ontvetten en de volgende ochtend weer proberen (kast en spuitbus hele aaf in de kamer laten staan) en jah hoor perfect. en dit is het resultaat

Waarom heb ik de frontjes van de dvd en brander niet gedaan? leek me wel leuk effect dat witte, breekt het zwarte word minder eentonig.
En zo als ik de kast heb gedaan is nu het keyboard ook gedaan geen pics want ik heb geen digicam dus daarom ook maar 1 pic van casemod (had er 2 maar andere is weg
) Nu wil ik mijn beeldscherm nog eens doen (zwart zwart zwart :D:D) Dus sorry dat ik maar 1 globale pic van de casemod heb :x dus zo simpel KAN een casemod zijn

Waarom heb ik de frontjes van de dvd en brander niet gedaan? leek me wel leuk effect dat witte, breekt het zwarte word minder eentonig.
En zo als ik de kast heb gedaan is nu het keyboard ook gedaan geen pics want ik heb geen digicam dus daarom ook maar 1 pic van casemod (had er 2 maar andere is weg
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 11:18 . Reden: nu moet de foto ut doen ]