Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM]Hoe simpel kan een casemod zijn (Pic)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat doe je als je niks te doen hebt in de vakantie en weet dat je pa nog een spuitbus verf heeft te staan. uhm gamen hmmm goed idee maar neej ik ging maar even Casemodden :D ik begon van shit wat ziet me kassie er saai uit ik plak er wat cwle pics tegenaan nou ik wat printen en knippen en plakken en toen d8 ik hmmmm das nog niks ik heb niks te doen laat ik me kast leegplukken en gaan verfen. Ik de kast leeghalen en toen schuren, waterproof schuurpapier hadden we nog en daarna met amoniac lekker vetvrij maken en de s'avonds ik met goede hoop gaan spuiten in de tuin. ik kijken naar het resultaat en wat gebeurt er PUTJES !!! ik helemaal boos. moeke wist ook niet hoe ut kon, jah ik had wel eens gespoten maar nog nooit eerder putjes gehad wist ook niet hoe dat kon dus s'avonds ik me vader maar eens vragen hij zo warem de spuitbus en de kast wel op kamertemp. ik zo uhm neej ? oeps..... nou ik die avond weer schuren en ontvetten en de volgende ochtend weer proberen (kast en spuitbus hele aaf in de kamer laten staan) en jah hoor perfect. en dit is het resultaat
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/casemod666.jpg
Waarom heb ik de frontjes van de dvd en brander niet gedaan? leek me wel leuk effect dat witte, breekt het zwarte word minder eentonig.
En zo als ik de kast heb gedaan is nu het keyboard ook gedaan geen pics want ik heb geen digicam dus daarom ook maar 1 pic van casemod (had er 2 maar andere is weg :| :S) Nu wil ik mijn beeldscherm nog eens doen (zwart zwart zwart :D:D) Dus sorry dat ik maar 1 globale pic van de casemod heb :x dus zo simpel KAN een casemod zijn :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 11:18 . Reden: nu moet de foto ut doen ]

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
ik zie een kruisje :(

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
jah hier ook

Verwijderd

Topicstarter
Dammit :'(

• Yonni
www.theforumisdown.com upload m anders daar eens ff :)
ik wil zien!!!!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik ga toch echt geen extra MS zjit installen om dat plaatje te zien hoor, ik zou hem maar even ergens anders uploaden als ik jou was. :(

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mag je MSN inlog naam + pass ff :?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig ppl :( kzet um op die theforumisdown Tnx Yonni

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
hij doet het, ziet er goed uit :)

keep up the good work

• Yonni
cool id om die prints op de zijkant te doen :)
zeker die cs print out met die ct die uit de rook stapt...dat vind ik een goeie 8)
maar een coole zwart-wit mod !

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Ik vind hem eerlijk gezegt...best wel geinig, dat zwarte.

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
kruisje ?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16

AMDFreak

Intel is zo..

het is een standaard iets van een casemod..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 14:08
Ik vond dat blauwe van de standaard Aldi kast ook wel geinig. Om nu te zeggen dat het mooier is..... het is gewoon anders. Anders dan anderen.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Topicstarter
AMDFreak schreef op 05 oktober 2002 @ 11:33:
het is een standaard iets van een casemod..
ik heb ook nooit gezegt dat het origineel is of zo, zie topic naam. hoe simpel kan een casemod zijn...... dat blauwe van de kast zit er nog steeds in hoor alleen zie je niet omdat donkerblauw en zwart op elkaar lijkt

• !AnacondA!
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04-2021
k vindt t wel leuk.. tis altijd leuk om iemands computer te zien al helemaal als t gemod is. Hoe simpel ook .. het laat zien dat mensen als ik -die geen zin hebben om veel uit te voeren- toch een soort kunnen casemodden :)

Laptop: ATI mobility 9800 P4 3.4Ghz Server: AMD 2400+ Epox 8k3A+

Verwijderd

Lekker orgineel! Dit heb ik nog nooi gezien! Ik vindt hem echt wel mooi!

Verwijderd

nice ;)

Verwijderd

Ziet er vet uit man *D

Verwijderd

Jah is eens wat anders he :)

Verwijderd

hahah leuk :D had je die vakantie ook weer wat te doen :)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Lelijk Medion P3 1000Mhz kast ;)

Serieus: Mooi gespoten :D

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Mooi gespoten, lijkt net een poster :+

Verwijderd

netjes gespoten :*)
alleen vind ik de posters een beetje "nep" (8> maar tis weer eens wat anders ;)

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:26
Nice, is eens een x wat anders dan zo'n window aan de zijkand ;) _/-\o_
Pagina: 1