Toon posts:

WIN2k kan geen audio afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij een klant op een win2k systeem met een HP DVDwriter en een AOPEN 16X DVDROMspeler. Ik kan data cd's gewoon goed lezen/branden, maar als ik er een audio cd inleg weigert ie pertinent lezen. Wil niet lezen in dvdspeler en ook niet in writer. "Bureaublad: toegang tot het opgegeven apparaat/bestand is geweigerd".
Leg ik er daarna een datacd in dan werkt het gewoon goed.
Net of iets in Win2000 audiocd's blokkeert?

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Heb je een audiokabeltje naar je geluidskaart? zo ja, staat je DMA aan??

• pablo_p
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-04 09:35
Is het een 'nieuwe' cd met moderne beveiliging (bv nieuwste cd van sony oid). Dan kan het nl daar aan liggen.

Heb je al een andere audio CD geprobeerd? Heb je die audiocd al in een aandere COMPUTER geprobeerd?

In het audiokabeltje van je CD naar je geluidskaart zit het zeker niet, want dan zou hij niet genoemde error geven.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het audiokabeltje is aanwezig, maar dit heeft er niets mee te maken.
De cd die ik probeer te kopieren is al een kopie, dus zonder beveiligingen. Ook andere oude audio cd's willen niet afspelen.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

gekopieerde cd's worden wel vaker niet gepakt door cd(rom)-spelers.. denk dat je in dit geval in zo'n situatie zit..

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is niet het geval. ZOWEL de dvdspeler als de dvdwriter lezen GEEN audio cd's, geen gekopieerde cd's en geen originele.
Pagina: 1