SoF 2 loopt steeds vast!

Pagina: 1
Acties:

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01 11:09

Adjo

my first vectrex...

Topicstarter
Sinds ik SoF 2 na een format van mijn harddisk opnieuw heb geinstalleerd loopt hij na een paar levels (vanaf Train Station) zeer traag en bij het saven en loaden knalt hij spontaan terug naar Windows. :(

Ik heb al een aantal keren gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet. Andere games (MOHAA, Wolfenstein) geven geen enkel probleem. Overigens krijg ik de patches 1.01 (en dus ook) 1.02 ook niet geinstalleerd. Hij zegt dat hij een bestand niet kan vinden.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
Probeer eens of ie het wel normaal doet met de nieuwste drivers voor je videokaart.

The devil is in the details.

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01 11:09

Adjo

my first vectrex...

Topicstarter
Ik heb det 40.71 draaien op mijn GF4 ti 4200 128 MB. Dus daar mag het niet aan luggen lijkt me.

Verwijderd

Hmm had precies hetzelfde probleem en wat redelijk gelukt hij blijft minder haken heb tenslotte het spel weggeplurd wat je moet doen is san in elk geval op virussen.
ok zou je kunnen proberen om er achter te komen welke activitiet er elke 10 minuten plaats vind bv met een programma zoals file monitor.
Het zou kunnen liggen aan de verkeerde drivers voor de videokaart waardoor deze in een lus kan raken en dus hangt. Nieuwe drivers zouden moeten helpen, deze kunt jevinden op de website van je videokaart leverancier

Succes